Foreo Luna™mini

Är väldigt glad över att kunna dela med mig av den här hudvårdsprodukten som jag blev skickad för några dagar sedan. 
 
"Hudvårdsborstar är något av en trend just nu och rengöring med Sonic-teknologi växer massivt i USA men till skillnad från de produkter som finns på marknaden just nu så erbjuder en apparat som är ännu mer effektiv OCH jobbar förebyggande mot ålderstecken. Det är inte bara ytterligare en hudvårdsborste, Luna™ är mycket mer än så och är den mest högkvalitativa varianten på marknanden."
 
Luna är den första produkten som använder Transdermal Sonic Pulsations, som till skillnad från Sonicteknologi (som de flesta andra rengöringsborstar på marknaden använder sig av), är mycket skonsam men ändå väldigt effektiv när det kommer till rengöring av huden. Dessutom är den gjord i silikon vilket innebär att den är hygieniskt då inga bakterier frodas där. Det innebär också att man kan använda produkten i flera år utan att behöva byta ut den.
 
Såhär ser produkten ut - älskar designen och färgen (finns 5 olika färger).

Jag kommer nu att testa den här produkten under två veckor. Jag har väldigt höga förväntningar då jag bara hör bra saker om den. Hittills har jag använt den i 3 dagar och det jag kan säga än så länge är att huden blir såå mjuk efter användning och den ser väldigt ren och fräsch ut! Jag kommer gå in mer på djupet om produkten (t.ex. hur man använder den, hur ofta osv.) när en fullständig recension kommer!
 
Köpställen: www.foreo.com och eleven.se {direktlänkar}
Pris: 998 kr
 
Nu håller vi tummarna för att den lever upp till mina förväntningar så kommer en recension om ett par veckor!
 
 
bloglovin


Kommentarer
louise

det låter ju superbra! väntar på recensionen :)


http://itsalifestyle.devote.se/

2013-09-09 @ 16:25:33
URL: http://itsalifestyle.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600