Tutorial - Golden Copper

1. Böjra med att lägga en primer på ögonlocket och packa sedan på en bronzeguldig skugga på större delen av locket.
2. Lägg en mörkröd skugga på yttre delen av ögonlocket och sudda samtidigt in den med den guldiga.
 
3. Använd en fluffigare pensel med lite av den röda skuggan på och  sudda uppåt och utåt.
4. Sudda också skuggorna under ögat, den röda i ytterkanten och den guldiga på mitten. Lägg en vit matt skugga under brynet.
 
5. Dags för lite drama! Lägg en eyeliner och vinga ut den. Sudda sedan ihop den med en svart kajalpenna under ögat.
6. På med mascara och lösfransar (om du vill) och avsluta med en skimrig skugga i innervrån.
 
Klicka här för att se fler bilder & hela produktlistan
bloglovin


Kommentarer
vendela

Åh skitbra tutorial! Skulle passa mig som har blåa ögon. Ska lätt använda dessa färger :)

Svar: Vad kul att höra! Tack :)
Amanda

2013-10-14 @ 11:10:43
URL: http://www.vendelan.blogg.se
Clara

Hej! Skulle du snälla kunna lägga upp en bild på ditt rum? Har sett dina videos på youtube och ditt rum ser lite ut som mitt! Och jag ska möblera om! Så kan du snälla lägga upp en bild på de? Hela rummet helst, inte i olika delar utan försök få med hela rummet på en och samma bild! Kram. (Du kan mejla mig bilden också, spelar ingen roll!)

Svar: Hej! Jag har en hel room tour på youtube som du kan kolla på :) Kram!
Amanda

2013-10-14 @ 13:22:56
Anna

jätte fin sminkning! är uten efter en primer och hade täkt mig den från lumene har hört att den är bra. vilken använder du?
kram anna

Svar: Tack! :) Det beror på, menar du till ansiktet eller ögonen? :) Till ansiktet gillar jag den från Lumene, till ögonen använder jag MAC Soft Ochre Paint Pot ^^ Kram!
Amanda

2013-10-14 @ 15:31:23
URL: http://nikontosen.blogg.se
Zara

Åh vad kul med såna här tutorial! :)

2016-01-24 @ 15:20:18
URL: http://zarawiklund.weuntd.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600