Recension - Foreo Luna™ Mini

För några veckor sedan skrev jag om en ny rengöringsapparat som man använder i ansiktet dag och kväll för att göra rent huden på djupet. Jag har nu använt min i fyra veckor och tänkte berätta vad jag tycker såhär långt! Jag lovade ett videoinlägg och det kommer! Problemet är att jag inte längre kan redigera videos på min dator eftersom den börjar bli för "trött", men så fort det är fixat kommer även en recension + demo på hur man använder den i videoformat! ♥
 
 
3 anledningar till varför man ska använda Foreos rengöringsborstar (enligt Foreo själva)

♥ Det absolut mest hygieniska alternativet. Borsten är resistent mot smuts och bakterier och väldigt enkel att rengöra
♥ Innehåller inga hudirriterande ämnen och är extremt skonsam så även den mest ultrakänsliga hy kan använda den
♥ Helt ny teknik som kallas T-sonic™teknologi som gör det möjligt att rengöra mer på djupet, minska porerna och hjälpa hudens naturliga processer

 

Köpställe: foreo.com och eleven.se
Pris: 998kr
Finns i massa fina färger!

 

Just Luna™ Mini är utvecklad för yngre hy och rengör på djupet. På framsidan finns tunnare s.k "touchpoints" som är anpassad för känslig/torr hy och på baksidan finns bredare "touchpoints" som rengör fet och oren hy. Alltså går den att använda på alla hudtyper.

 

Hur använder man den?

1. Applicera lämplig rengöringsprodukt på lätt fuktat ansikte (eller enligt rengöringens bruksanvisning) och fukta dina LUNA™ mini
2. Starta din LUNA™ mini och justera intensiteten efter eget önskemål genom att trycka på mittknappen
3. Apparaten kommer att pausa och blinka var femtonde sekund, vilket indikerar att det är dags att byta rengöringsområde i ansiktet
4. Efter 1 minut kommer apparaten att pulsera 3 gånger och indikatorn kommer att visa ett stadigt sken
5. Stäng av din LUNA™ mini, skölj av ditt ansikte och rengör borsten

 

Jag har fått produkten skickad till mig men det påverkar inte mina åsikter! Faktum är att Foreo till och med uppmanade mig att tala om för er att jag fått produkten och att jag absolut skulle berätta exakt vad jag tycker utan påverkan från dem och bara det gav mig en väldigt positiv inställning till produkten. Det känns som att dem själva är väldigt övertygade om att produkten fungerar vilket känns tryggt.
 
Mitt fösta intryck jag fick av produkten efter att ha använt den en gång var att huden direkt blev väldigt mjuk och len och den såg fräsch och ren ut. Den är skön att använda, det blir som en liten ansiktsbehandling varje morgon och kväll. Jag har tjatat om det förut, men det är  viktigt att rengöra huden ordentligt varje dag. Det finns många som tvättar bort sminket och så tror dom att huden är ren, men faktum är att man ofta har kvar smuts på ansiktet som man inte ser. Därför är det perfekt att komplettera med en rengöringsborste för att rengöra på djupet
 
Resultatet efter 4 veckor är märkbart bättre! När jag började använda min Luna™ var min hy ganska kaos jämför med vad den brukar vara. När hösten kommer brukar min hy spela lite spratt på grund av klimatförändringen och jag tror det är vad som hände i år också. Kunde inte funnit ett bättre tillfälle att testa den här produkten! Här får ni se utvecklingen av min hy under dessa 4 veckor:
 
Bilderna är tagna i samma ljus och är helt oredigerade för att visa en så rättvis bild som möjligt.
 
Som ni ser har min hy blivit mycket bättre! Nu kan man ju inte vara helt hundra säker på att det var just Luna™ som gjorde skillnaden, men allt pekar på det eftersom det var det enda jag gjorde annorlunda i min hudvårdsrutin. Jag är jättenöjd med den här produkten och jag rekommenderar den varmt. Även om jag inte hade fått bättre hy, som jag nu fick i det här fallet, hade jag ändå tyckt om att använda den eftersom den rengör huden ordentligt. Förstår ni hur jag menar?
 
Bifogar en video från Foreo själva som visar hur man använder den. Mitt egna videoinlägg kommer som sagt också komma!
 
Följ Foreo på facebook och instagram för att se tävlingar och annat kul!
bloglovin


Kommentarer
Linnea

Va bra den verkar!! Synd att den var så dyr :/

Jag har precis startat en skönhetsblogg och undrar hur man kan få sponsorer? Har inte pengarna till att köpa nya produkter varje vecka liksom..:) Hur gjorde du?

2013-10-06 @ 12:40:49
URL: http://beautified.blogg.se
Michelle

Har du slutat blogga på din andra blogg? ❤️

Svar: Nja typ :/ Har inte tid för båda! <3
Amanda

2013-10-07 @ 19:27:28
jannice lindell

den verkar bra

2013-10-11 @ 02:09:54
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600