Kardashian Beauty ♥

Har länge velat testa systarna Kardashians egna sminkmärke som funnits ett tag. Nu entrar produkterna äntligen Sverige och gissa om jag blev glad när det idag låg ett paket med några produkter från just Kardashian Beauty i brevlådan!
 
Vad jag vet finns märket än så länge bara att köpa på brallis.se {direktlänk} och priserna sträcker sig mellan 89 till 299 kronor, aningen dyrare än märken som Maybelline och Isadora men fortfarande inte överdyrt. Här är de produkterna jag ska testa:
 
 
 
 
Touch Tones Gradient Shadow Palette, 169kr.
Whip Lash Health, 179kr.
Nailpolish "Ember"109kr.
Honey Stick Lipgloss "Orange Blossom Honey"149kr.
Khloe Kardazzle Face Palette199kr.
 
Har ännu inte hunnit swatcha någon av produkterna än, men jag tänkte göra en "first impression" i videoformat, håll utkik! ♥
bloglovin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600