Fall 2013 by Essie

 
 
Twin Sweater Set / The Lace Is On / After School Boy Blazer / For The Twill Of It / Cashmere Bathrobe / Vested Interest
 
♥ -
 
Essie bjuder på en fantastisk kollektion den här hösten! Tycker att det är kul med lite härliga färger, känner mig riktigt inspirerad att bära dessa, ser speciellt fram emot att testa "Twin Sweater Set" och "For The Twill Of It". Jag gillar Essies lack eftersom dom håller bra och dessutom ger den där lilla känslan av lyx och det är det värt för 129kr. Är det något av lacken du fastnade speciellt för?
bloglovin


Kommentarer
johanna

vilken härlig serie med färger, "after school boy blazer" föll jag lite extra för! :)

2013-09-29 @ 11:05:32
URL: http://tigermysig.blogg.se
Kajsa Johansson

Vilka läckra färger! Det längst till höger skulle jag vilja prova :)

2013-09-29 @ 11:43:44
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Johanna

Att Essies nagellack känns som lyx på grund av prislappen ska man inte luras av. De kostar 55 kr i USA och ses där som drugstore-produkt. Du kan köpa det på ställen som Target, WalMart m.m. Sjuka priser i Sverige! Jag fattar inte hur de kan ta 129 kr för det och på Sephora i Sverige kostar de 159 kr/st medan de i USA kostar 55 spänn och ses som ett budgetnagellack. Köper aldrig mer Essies nagellack efter att jag köpte 10 st i USA. Man kan dessutom få dem för runt 88 kr online med gratis frakt.

Däremot är deras nagellack helt underbara! :D Tack för en bra blogg! Kramar

Svar: Det har du faktiskt rätt i! Åh tack själv, kram!
Amanda

2013-09-29 @ 22:56:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600