Läppfavoriter till hösten ♥

Här kommer fem stycken riktigt fina lippies som jag personligen älskar till hösten! Dessa är ganska "out there" och jag vet att många känner sig lite obekväma i starka och mörka färger på läpparna. Själv tycker jag att det är hur läckert som helst! Ni som är sugna men inte riktigt vågar - testa! Om inte annat kan ni ju köra på en riktigt markerad läpp runt Halloween sedan kanske man skulle kunna testa på lite till vardags också. Våga! Det är snyggt!
 
 
Pierre René Chich Gloss "Party On" 40kr / Deborah Milano Red Lipstick "The Red Dress" 120kr / ELF Lipstick "Voodoo" 15kr / Make Up Store Slim Lipstick #401 175kr / MAC Lipstick "Heroine" 200kr.
 
 
 
 
 
 
 
Var det något av dem som ni fastnade lite extra för?
bloglovin


Kommentarer
johanna

älskar den plommonlila från Make up store!

2013-10-09 @ 17:15:56
URL: http://tigermysig.blogg.se
Sofie

Deborah-läppstiftet var jättefint! :)

2013-10-09 @ 18:17:09
URL: http://www.beautybysoffy.blogg.se
skk.student

Hej! Jag vill bara tacka för en bra blogg! Jag älskar att sminka mig men vet inte alltid hur man gör på rätt sätt, blir jätte inspirerad och lär mig alltid något nytt från din blogg! Tack vare dig lärde jag mig att lägga en snygg bas! Så stort tack! Kram

Svar: Åh vad glad jag blir av att höra sånt här! Och det är jättekul att höra att du faktiskt lärt dig av MIG hihi :) Tack själv! Kram på dig :)
Amanda

2013-10-10 @ 06:03:35
Linnéa Erkers

Mac läppstiftet var finast!
Har lagt upp bilder på hur jag sminkar mig på bloggen, kika gärna in! Tog inspiration från dig:)
Kram!

Svar: Åh vad kul :) Kram!
Amanda

2013-10-10 @ 15:50:21
URL: http://erkers.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600