Min privata blogg!

Hej hjärtan! Allt bra med er? Tänkte bara kika in och berätta för er att jag börjat blogga på min "privata" blogg igen, alltså min vardagsblogg kan man säga. Den fyllde faktiskt 4 år för bara några dagar sedan, helt sjukt egentligen. Slutade blogga på den när jag började med den här bloggen, men på senaste tiden har jag faktsikt riktigt saknat det här med vardagsbloggning, så jag tänkte ge det en ny chans! Och oroa er inte, detta betyder inte att jag slutar med denna bloggen eller nåt! ♥
 
Klicka här eller på bilden för att komma till min andra blogg! Glöm inte att prenumerera via bloglovin!
 
bloglovin


Kommentarer
Sandra R. Jensen

Followed on bloglovin for that one as well, love your blogs! <3

2013-05-15 @ 14:54:40
Beatrice / Takai

Oh, jag hade ingen aning om att du hade en privat blogg? D: <3

2013-05-15 @ 15:00:44
URL: http://takai.blogg.se
Sofia

OMG så kul att du ha en privat blogg oxå!! :)) <3 Kan du uppdatera lite oftare på den här bloggen???
MVH Sofia

2013-05-15 @ 16:34:33
URL: http://karinosofia.Devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600