Förvaringstips!

När det kommer till mitt smink är jag ganska bra på att hålla reda, jag tycker om när allt ligger i rätt ordning och det ser snyggt ut. På så sätt blir jag mer inspirerad till att använda grejerna! En del grejer har jag till och med ståendes framme - dels produkter som är för fina för att gömma undan men också produkter som jag vill se till att jag använder.
 
För ett tag sedan gjorde jag iordning den här lilla förvaringslådan med smykcen och skönhetsprodukter som jag vill använda mycket i sommar. Jag har fokuserat mycket på doftande produkter som jag verkligen vill se till att jag använder och inte glömmer bort!
 
Själva lådan som är i plast köpte jag i ett 3-set på IKEA, bra och fina att förvara grejer i!
 
I lådan finns läppstift från Deborah och Maybelline, läppbalsam i söt glassförpackning, nagellack från Estée Lauder, ask från Indiska med örhängen i, ringar från H&M, nagellack från Mavala, Depend och Isadora, dofter från Victoria´s Secret, The Body Shop, Jessica Simpson, Make Up Store och Beyoncé och slutligen en body mousse från Pink Sugar.
 
Gjorde "kudden" som jag förvarar ringarna i själv med hjälp av en gammal t-shirt som jag bara klippte i 5 remsor och rullade ihop och la i lådan. Sedan är det bara att trycka i ringarna! Perfekt hemma-pyssel man kan göra. 
 
bloglovin


Kommentarer
MICAELAS

Gud vad smart och fint :)

2013-07-08 @ 17:22:38
URL: http://lovliie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600