PÅMINNELSE: Vinn Xlash!

Hej på er ♥ Har inte ork att uppdatera så mycket just nu, spenderar sportlovet hos min pappa och rehabiliterar mig från skolan, haha. Har ingen energi kvar så därför blir bloggen tyvärr lidande, men det är den ju van vid hehe.
 
Tänkte i alla fall bara berätta att jag tänker förlänga utlottningen av Xlash då jag ändå inte kommer ha möjlighet att posta den till vinnaren förrän jag kommer hem till nästa vecka. Så därför får ni nu ytterligare en vecka på er att vara med och tävla! Har fått in flera bidrag men om ni undrar varför inga kommentarer kommit upp så är det för att jag inte haft tid att kolla igenom varje bidrag, kommentarerna kommer godkännas när tävlingen är slut!
 
Kicka här eller på bilden för att komma till utlottningen av ett Xlash-serum! Tävlingen är alltså öppen t.o.m onsdagen den 6/3.
 
bloglovin


Kommentarer
Kate

Ska du inte utse vinnaren snart? :)

2013-03-11 @ 15:37:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600