ELF Studio Blushes

Några av mina favoritrouge kommer från ELF's Studio-serie. Har fyra av dessa och jag tänkte att jag kunde ge er en närmare titt på dem. Gillar dessa rouge väldigt mycket, dom är lagomt pigmenterade, håller bra och dessutom är de billiga - de kostar strax under 40 kronor styck! ELF har gjort om sin hemsida och det går inte längre att se de svenska priserna, men det går fortfarande att beställa på samma sätt som man gjorde förut. Klicka här om du vill komma direkt till ELF Studio Blushes.
 
 
 
 
 
 
Rougen swatchade brevid varandra. Har ni någon favorit?
bloglovin


Kommentarer
André Olsson

Ååååh Candid Coral och Peachy keen var ju underbara!! Måste köpa dom :D

Svar: Ja tycker jag verkligen du ska göra :D SÅ fina :)
Amanda

2013-02-10 @ 12:51:11
URL: http://viceolsson.blogg.se
Jessica

Nästa gång jag beställer från elf kommer nog tickled pink hamna i min varukorg! Skulle nog passa min hudfärg ganska bra :)

Svar: Ja den är superfin!
Amanda

2013-02-10 @ 16:32:39
URL: http://jessie.webblogg.se
ooooo

fint

2013-04-25 @ 12:42:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600