MAC Mineralize Skinfinish "Soft and Gentle"

En väldigt hypad produkt inom skönhetsvärlden är MAC Mineralize Skinfinish i "Soft and Gentle" som man ständigt hör om på youtube och diverse bloggar. Har länge velat ha ett exemplar i mina ägor och när jag förra veckan var i New York passade jag äntligen på att köpa!
 
Ett mineralize skinfinish kan man använda lite hur man vill, men eftersom de är väldigt skimriga är de perfekta som highlighter!
 
 
 
Först och främst älskar jag förpackningen! MAC's förpackningar är alltid stilrena och snygga (med undantag för vissa kollektioner, hehe). Gillar också att det är en riktigt stor dosa, kommer räcka i en evighet! Du kan köpa det över disk där de säljer MAC (Åhlens City & NK t.ex.) eller beställa på kicks.se {direktlänk} för cirkus 300 kronor.
 
En snabb swatch. Loooove ♥
bloglovin


Kommentarer
Hanna

Så fin!!!

2013-04-16 @ 13:57:19
URL: http://www.eciggbutik.se/
Sandra R. Jensen

Really want this! (:

2013-04-17 @ 08:16:23
erika

ååh riktigt fin! skulle vara svinkul om du gjorde en sminkvideo med några av dina nya produkter! T ex, foundationen, concealern, NAKEDpaletten & denhär highlighten i en sminkning! vore jättekul att se! :)

2013-04-17 @ 20:33:14
URL: http://erikamaria.blogg.se/
Sarah

Ååh jag är så glad att du bloggar igen! Kan du inte göra en tutorial när du använder the naked palette och highlightern? :D

2013-04-22 @ 10:00:59
URL: http://make-up-cosmetics.tumblr.com
Anonym

hur mycket kostar mac i usa?

Svar: Kommer inte riktigt ihåg... Tyvärr :/
Amanda

2013-04-22 @ 20:01:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600