Accessorize Perfume

GODINGAR ♥ Har inte bloggat på huuur länge som helst, tiden går så fort och vips så har det gått över en månad sedan senaste inlägget. Inte okej! Har kommit i en riktig inspirationsdipp, usch vad tråkigt det är. Har inga ideér över huvud taget. Inatt åker jag till New York (kommer definitivt bli en HAUL-video efter det!), ska bli jättekul! Tyvärr har jag inte hunnit förbereda några inlägg till er men jag ska försöka få igång bloggen igen när jag kommer tillbaka.
 
Idag tänkte jag visa er dessa nya och helt underbara parfymerna från Accessorize!
 
 
Kartongerna de kommer i är ju heeelt ljuvliga! Får mig att tänka på vår ♥
 
 
Accessorize är en av mina favroitbutiker, så himla mysigt att gå runt och kika på alla söta saker! Älskar att dom har börjat med med skönhetsprodukter också, har ju testat deras Bronzing Block som jag älskar highlightern i!
 
JOY är en fruktig och fräsch parfym som passar perfekt nu till våren och sommaren!
"En sofistikerad doft med en fräsch och fruktig känsla. Mandarin, vattenmelon, äpple och hallon"
 
BLISS är även den en väldigt fräsch doft fast med mer citrus i.
"En mjuk och sofistikerad doft med antydan av bergamot, mandarin, grapefrukt och apelsin"
 

Vad jag förstått finns dessa ute i butik nu och en av dom blir din för endast 200 kronor.
bloglovin


Kommentarer
SMINKBLOGG!

åh va härliga!! :)
Du tar så sjukt fina bilder!
va gärna med i min tävling http://makeupandstuuff.blogg.se/2013/april/tavling-i-samarbete-med-elf-eyeslipsface.html

2013-04-03 @ 19:51:02
URL: http://makeupandstuuff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600