Hårtips - Mitt favorit-torrshampo!

Ibland är torrshampo verkligen rädden i nöden, speciellt under stressiga mornar då man snoozat lite för länge. Jag har faktiskt bara testat torrshampo från ett enda märke - Batiste. Jag har helt enkelt känt mig så nöjd med det att jag inte behövt testa något annat. Senaste tillskottet är detta torrshampo för brunetter, som istället för att lämna ett vitt puder i håret är färgat och smälter in i hårfärgen. Egentligen tycker jag att de vanliga "ofärgade" torrshampona också funkar till mitt bruna hår, men med dem måste man vara mer nogrann att verkligen jobba in produkten i håret.
 
Batiste Dry Shampoo "Dark & Deep brown", ca 80kr på t.ex. Kicks.
 
Bara att spraya i hårbotten när man vill fräscha till håret lite, massera in och det ser nytvättat ut! ♥
bloglovin


Kommentarer
isabella

Ska lätt testa detta! Tack :D

2013-09-16 @ 11:55:18
URL: http://www.isabellaandersen.blogg.se
En blogg om 5 systrar

Håller med! Batiste torrschampon är GRYMMA verkligen! Har själv tropical! as nice ^^ men som du säger så måst man vara noga att massera in eftersom man blir lätt vit. Så funderar på att köpa den du har! :D

Grym blogg förresten :D/ Ida

2013-09-16 @ 14:17:54
URL: http://systrarnabackstrom.se
frida

Har nu den rosa, "blush" tycker den luktar så himla gott :D men den lämnar lite gråa spår, kanske får prova denna när min tar slut, luktar den gott? :)

Svar: Åh får sniffa på den :D Den luktar helt okej, men dom andra är definitivt godare tycker jag! :)
Amanda

2013-09-16 @ 14:43:42
Evelinasfina skönhetsblogg

Gillar också deras torrschampoo :)

2013-09-16 @ 15:43:24
URL: http://evelinasfina.se
Sara

Behöver lite hjälp, undrar om du vet hur man sätter upp Musik vägglampa från Ikea? Såg att du hade den i din rumvisning på youtube :)

2013-09-16 @ 16:48:16
Fanny Walhed

Jag har tänkt prova det för brunetter! Men det får nog bli när jag har lite mer pengar haha...

2013-09-16 @ 18:12:21
URL: http://komigenfanny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600