STYLIGHT.SE

Efter att ha läst lite här och var om Stylight vart jag lite sugen på att testa så jag skapade mig ett konto på deras hemsida. Tyckte hemsidan var lite svår att förstå till en början, men efter ett litet tag kom jag in i det och då var det genast mycket enklare. Det går alltså till så att man hjärtar olika varor som man sedan kan skapa boards av, som ett inspirationskollage! Älskar att pyssla med sånt! Dessa boards är väldigt enkla att skapa, man behöver inte vara särskilt teknisk utan allt layoutas liksom automatiskt. Tyckte om att sitta och pyssla med detta! Man kan även lägga in egna bilder vilket gjorde det ännu lite roligare!

 

Däremot tyckte jag att kollagen lätt vart opersonliga då man inte kan designa mycket själv, utan det känns mest som bilder uppradade på varandra. Skulle ju också vara kul om de hade mer skönhetsprodukter, för en sminkjunkie som jag ;)

 

 
 
Har ni testat Stylight? Vad tyckte ni om det isåfall?
bloglovin


Kommentarer
Ellen

Kolla in Polyvore!! Det funkar typ på samma sätt men det finns skönhetsprodukter också!

Svar: Tack för tipset :D
Amanda

2013-05-18 @ 10:41:25
URL: http://www.ellenfilippamaria.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600