I min sminkväska

Jag har alltid med mig en liten neccesär i väskan, det är som en liten trygghet att ha den med haha. Dels så är en till nytta för mig själv när jag behöver fixa till något, men den är också flitigt använd av mina vänner. Använder den varje dag, så jag tänkte att ni kunde få en liten inblick i vad jag har med mig i väskan när det kommer till skönhetsprodukter! Dehär är grejerna som är viktigast för mig att ha med ♥
 
Såhär ser själva neccesären ut! Hade gärna haft en roligare färg, men just den här är så bra för att den är liten men ändå rymlig!
 
 
 
 
Inuti finns:
♥ Travalo (påfyllningsbar parfymflaska, just nu med doften "Fancy" från Jessica Simpson i)
♥ Munspray från BikBok
♥ Minibodylotion från Dove
♥ Hemmagjorda blotting sheets {klicka här för att se hur du själv kan göra dom!}
♥ 2st läppglans från Victoria´s Secret
♥ Revlon Lipbutter 
♥ Sminkspegel från Sephora
♥ Highlight-skugga från MNY
♥ Kompaktpuder från Make Up Store
♥ Kabukiborste från ZTIZ
♥ Rosebud Salve
 
Sakerna varierar förstås, till exempel om jag använt något speciellt läppstift på morgonen så åker det med, eller om jag har en finne som jag vill se till är täckt under hela dagen så kastar jag ner en concealer också. Men detta är i princip grundprodukterna som alltid hänger med! Skulle vara kul att veta vad ni alltid har med er i handväskan i skönhetsväg! Skriv och berätta ♥
bloglovin


Kommentarer
Ellen

så smart sminkväska!

Svar: Ja den är toppen :D
Amanda

2013-05-20 @ 16:01:23
URL: http://lilomilo.blogg.se
Johanna, makeup, naglar och trams!

Vilken söt sminkväska :D

Svar: haha :D
Amanda

2013-05-20 @ 17:26:03
URL: http://theniceness.blogg.se
Dana

är det pudret bra?

Svar: Helt okej! Dock kan du köpa från t.ex. Maybelline som är lika bra fast billigare om jag säger så :)
Amanda

2013-05-20 @ 20:50:43
URL: http://danaaa.blogg.se
Johanna

Du är grym! Alltid lika glad när du har uppdaterat!! :)

Svar: Åh tack!!
Amanda

2013-05-20 @ 23:18:41
Terese

FÖr mig är det ett måste att ha en nagelsax, handsprit, handkräm och näsdukar också haha

2013-05-21 @ 00:34:27
URL: http://teresepayne.tumblr.com
Julia

Vart köpte du sminkväskan och travalon? :)
Och är munsprayen från bikbok bra?

Svar: Sminkväskan är jättegammal och jag kommer tyvärr inte ihåg vart jag hittade den :/ Travalon fick jag för ett tag sedan, men jag tror att det finns liknande på t.ex. Åhlens :) Munsprayen funkar helt okej som en liten uppfräschning då&då :D
Amanda

2013-05-21 @ 17:21:22
Wicke


Vad heter färgen på det ljusrosa läppglanset från VS?

Svar: "Slice of Heaven" :)
Amanda

2013-06-01 @ 18:09:11
URL: http://www.nattstad.se/wictoriasssecret
Lina

Var kan man hitta en sån där parfymflaska ?:)

Svar: På Åhléns bland annat :)
Amanda

2013-06-02 @ 09:25:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600