Deborah Glossissimo

Debroah lanserar nu en ny serie läppglans som ska vara riktigt glossiga och framhäva läpparna. 
 

"Glossissimo ger läpparna en högblank och fantastisk 3D- glans samtidigt som den högpresterande formulan gör läpparna behagligt mjuka och sammetslena. Du slipper nariga läppar samtidigt som du får färg till tusen! Dessutom har Glossissimo en läcker doft av röda bär och en härlig krämig konsistens. Lättapplicerad utan klibb!"

 

Läppglansen kommer i 3 olika formulas - ultra-glansigt, glitter, frostat och heltäckande, och 18 olika nyanser. Det finns alltså något för alla! 

 

Fick hem två nyanser, nr. 09 och nr. 10 ♥
 
nr 10!
 
nr 09!
 
Gillar dessa gloss! Dom faller mig precis i smaken då jag inte är mycket för kladdiga gloss, dessa känns snarare mjuka och lena på läpparna. Dessutom lade dom sig jämnt och gav en fin färg. Älskar hur dom doftar, så gott! Dock gillar jag inte nr 09, glitterkornen känns tyvärr för väl, ett stort no-no för mig! Fin färg däremot!
 
Glossissimo kostar 89 kr och landar ute i butikerna snart! Kolla in Deborah's facebooksida för information om återförsäljare!
bloglovin


Kommentarer
Märtha

Vad använder du får kamera? Skulle vara super snällt om du svarade, behöver verkligen tips nu och din kamera verkar super bra:) kram

Svar: Använder Canon EOS 600D, bästa kameran! Kram!
Amanda

2013-05-24 @ 23:16:40
Mollie.

hejsan, jag har sett att jätte många tjejer som gör sminkvideos att dom får hem en smink spegel och en hd kamera, jag vill också ha bli sponsrad osv, men måste man ha många unika besökare och premenunater på youtube då :(

Svar: Jag skulle gissa att de som får sponsrade kameror är ganska stora på youtube :)
Amanda

2013-05-25 @ 12:16:59
URL: http://mollielarsson.blogg.se
Johanna, makeup, naglar och trams!

Tänkte bara säga att jag taggat dig i detta inlägget!: http://theniceness.blogg.se/2013/may/rainbow-tag.html

Svar: Åh vad kul :D
Amanda

2013-05-28 @ 01:44:56
URL: http://theniceness.blogg.se
Wicke

jaggillar din blogg och dina videos jätte mycket! du är typ expert när det gäller skönhet (:

Svar: Åh tack så mycket!
Amanda

2013-05-29 @ 18:34:35
URL: http://www.nattstad.se/wictoriasssecret


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600