I min sminkväska {summer edition}

Tänkte ge er en inblick i vad jag har jag med mig när jag är ute och reser under sommaren. Detta är egentligen allt jag behöver!
 
 
❥ Älskar den här sminkväskan! Tyvärr är den inte min utan min mammas och egentligen använder jag inte den här utan en från Make Up Store när jag är ute på resande fot. Önskar att den här fanns kvar att köpa, skulle gärna vilja ha den större modellen, men Kicks har slutat sälja den tyvärr.
 
 
I sminkväskan finns
❥  Revlon Colorstay Foundation
❥  Make Up Store Cover All Mix
❥  Too Faced Absolutely Flawless Flexible Coverage Concealer
❥  Maybelline FITme Puder
❥  Benefit Hoola Bronzer
❥  H&M Blusher "Dazzling Peach"
❥  MAC Mineralize Skinfinish "Soft and Gentle"
❥  Urban Decay Naked 2 palett {se swatches här}
❥  Isadora Inliner Kajal "Indian Dark Brown"
❥  KIKO Eyeshadow nr. 123 (för bryn)
❥  Benefit They're Real Mascara
❥  MAC Paint Pot "Soft Ochre"
❥  Revlon Lip Butter "Strawberry Shortcake"
 
bloglovin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600