Favoritconcealer

Bara älskar den här concealern från Too Faced, den är hur bra som helst! Den täcker bra och ser naturlig ut på huden samtidigt som det inte är för tjock och kakig. Dessutom är den riktigt dryg, endast en liten mängd produkt räcker för hela ansiktet. Under sommaren fungerar det utmärkt att bara lägga den här concealern och sedan lite puder på, sedan är man redo med ett lättsminkat ansikte. Det enda minuset är att den inte finns i mer än tre färger och den ljusaste nyansen är antagligen för mörk för många. Annars - fem av fem!
 

♡ Absolutely Flawless Flexible Coverage Concealer
Köpställen: www.kicks.se, www.smink.net, Åhléns, NK m.fl.
Nyanser: "Vanilla" (som jag har), "Perfect Nude" & "Honey"
Pris: ca 250 kr
 
 
 
 
 
bloglovin


Kommentarer
Wysteriia

Detta är en av mina favoriter också, den är grym! :)

Svar: Eller hur! :D
Amanda

2013-06-24 @ 20:03:16
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Carro

Kan du visa hur du använder den i en video?;)

Svar: Kommer lägga upp en video imorgon eller på fredag där du kan se hur jag använder den :)
Amanda

2013-06-26 @ 13:00:44
judith :*

Täcker den blodkärl ? :)

Svar: Ja det tycker jag! :) Den täcker mina som jag har runt ögonlocken :)
Amanda

2013-06-30 @ 20:26:36
URL: http://beautywithjudith.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600