Nytt från Nilens Jord

Mamma kom hem från Danmark för några dagar sedan och hade med lite presenter till mig! Fick bland annat ett helt otroligt fint rouge från det danska märket Nilens Jord, hon känner mig väl min mamma hihi. Det här är ett helt nytt märke för mig och som alltid är det såklart väldigt kul och spännande! Produkterna känns lyxiga men är inte jättedyra (har dock inga uppgifter om vart man kan få tag på dem i Sverige, men de har en webshop som ni hittar här). 
 
 
Åh hur fint är det inte? Färgen är nr. 704 "Peach"
 
Som ni ser blir färgen annorlunda beroende på hur man väljer att plocka upp rouget. Snyggt på alla sätt!
bloglovin


Kommentarer
Sofie

Häftigt! :D

2013-07-04 @ 15:13:25
URL: http://sofies.sajk.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600