Tips - Förvara penslar

Då & då trillar det in frågor om var jag köpt mina vaser och stenarna jag har i dom som jag använder till att förvara mina sminkpenslar. Tänkte ta allt i ett inlägg så att ni alla kan få lite tips och inspiration till hur ni ska förvara era penslar!
 
 
VAS - Denna vas har jag köpt på GRANIT {länk till lista över butiker}, kan verkligen rekommenderas! En perfekt formad vas som kommer i olika storlekar, den jag har är den minsta. Dessutom är den inte allt för dyr. Den större vasen i bakgrunden köpte jag på Mansion, vet inte om dom fortfarande säljer den, men den var lite dyrare tror jag.
 
STENAR - Vet inte riktigt vad man ska kalla pluttarna i, men vi säger stenar haha! Dessa har jag köpt på Dimoda och de är verkligen toppen att hälla i i vasen så att penslarna står rakt upp. Man köper dem oftast på lösvikt i olika dekorationsbutiker.
bloglovin


Kommentarer
Carolin O

Bra tips!
Du har inget tips på en bra midjeväska för penslarna?
=)

Svar: Tyvärr inte! Har du kollat Make Up Store? :) Kram!
Amanda

2013-01-17 @ 12:44:48
URL: http://carolinmakeup.blogg.se
My

Kan du visa alla dina sminkborstar i en video ? :)

Svar: Ja det skulle jag kunna göra! :)
Amanda

2013-01-17 @ 14:02:55
Andrea Gunnarsson

Hej! Jag har följt din blogg länge nu och därför så började jag även kolla in elogemagazine.se

Men sen där vid jul så tog uppdateringarna slut där och jag trodde att det var för att ni hade tagit "jullov". Men det verkar ju inte komma igång igen.. Vet du varför och om det kommer komma nya "inlägg" snart?

Svar: Hej, vad kul! Vi håller just nu på att renovera hemsidan, därför har uppdateringen varit dålig. Men snart är vi tillbaka igen! Konceptet kommer dock inte se riktigt lika ut, men det kommer bli toppen :) Kram!
Amanda

2013-01-17 @ 18:37:13
URL: http://dethandlaromandrea.blogg.se
Q.

Oh. Måste verkligen kika in i Dimoda!!

Ps.. du fick precis ytterligare en prenumerant på bloglovin ;)

Svar: Tack! <3
Amanda

2013-05-02 @ 13:33:08
URL: http://ngo.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600