Sminktutorial - Be My Valentine

Här ska ni få en väldigt enkel tutorial på sminkningen jag visade i lördags. Passar perfekt till alla hjärtans dag som är nu på torsdag, hur du än väljer att fira! Tänker nog själv köra på en liknande look, tycker den är precis lagom då den varken är för mycket eller för lite, men känner du för lite mer effekt kan du även lägga en eyeliner och känner du för en mer nedtonad look kan du skippa den mörka skuggan!
 
Skulle vara kul att få höra vad ni har för er på alla -dag! Firar ni? Med vänner, familj eller pojk-/flickvän?
 
 
 
Matcha gärna med rosiga kinder och rosa läppar!
 
 
Ha en fin alla hjärtans dag! Och kom ihåg att dagen handlar om att uppmuntra alla du tycker om i din närhet 
bloglovin


Kommentarer
Josefin

Jag kan tycka att Allla hjärtans dag är lite överskattat. Man ska väl visa sin kärlek, vänskap varjedag liksom?! Men jag ska iaf äta lunch med en fin vän. Sen blir det ge kärlek åt de gammal tanter och gubbarna på jobbet:)

Svar: Håller med! Däremot tror jag många glömmer att visa sin uppskattning, så det kan väl vara bra som en liten komihåg ;)
Amanda

2013-02-11 @ 14:35:31
URL: http://jelversson.devote.se
cecilia dijkstra

Jag firar med att gå på ett gig med ett av mina favorit band :)

Svar: Härligt ;D
Amanda

2013-02-11 @ 15:28:27
URL: http://pervo.blogg.se
Jojjo

Du är såå söt! Älskar dina tips! Alla andra YouTube bloggare är bara konstiga men du är den bästa bloggaren! <3

Svar: Åh tusen tack <3
Amanda

2013-02-11 @ 18:26:06
Anonym

Hej! Hittade din blogg via youtube, såg på din room tour, härligt rum du har! Märkte dessutom att vi har väldigt samma smak! ;) haha!
Tänkte bara säga att jag blev sjukt glad när jag hittade din blogg, du påminner mycket om en tjej som vloggar, Macbarbie07 om du söker på youtube! :)
Kram!

Svar: Hej! Åh tack :D Kram!
Amanda

2013-02-11 @ 20:09:50
URL: http://ellenrandstrom.devote.se
Y A S M I N E

Gud va fint!

Svar: Åh tack!
Amanda

2013-02-11 @ 20:47:23
URL: http://medy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600