MAC Viva Glam Lipglass Nicki 2

Har tidigare visat er MAC Viva Glam Lipglass Nicki och nu tänkte jag visa er version nummer 2 av Nicki Minaj som lanserades för några dagar sedan och är aningen galnare. Som tur är blir det inte lika galet på utan faktiskt snyggt och därför är jag glad att jag har Nicki Minaj's båda lipglasses i min lilla samling.
 
 
Kommer direkt att tänka på sån där blåbärsglass på pinne man åt när man var liten, sån härlig lila färg!
 
 
Läppglanset ger inte så mycket färg utan bidrar med en kallare ton till läpparna. Här har jag använt det över ett nude-färgat läppstift. Riktigt snyggt tycker jag! Kan tänka mig att det gör sig väldigt bra över ett rosa läppstift som man vill ha lite mer barbie-aktigt. MAC's lipglasses är ganska sega i konsistensen, men inte så sega att det är jobbigt om man frågar mig. Tycker verkligen ni ska kika in MAC's Viva Glam produkter, varenda krona av de sålda produkterna går till hjälp mot AIDS och HIV, så det är för en god sak. ♥ Kostar 195 kronor.
bloglovin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600