Nytt i sminkväskan

Åh, har äntligen införskaffat en produkt som jag länge velat ha, efter att det hyllats mycket i bloggvärlden och på youtube. En geleyeliner från Maybelline! Är så spänd på att få testa denna, har inte hunnit göra det ännu. Har tidigare testat Make Up Stores och ELFs varianter, tyvärr tycker jag att de håller lite dåligt och de smetas lätt ut, så jag bestämde mig för att testa denna då den utlovar hålla länge.
 
 
Kostar ca 120 kr och finns på bland annat Kicks och Åhlens.
 

Någon av er som testat denna? Vad tycker ni om den isåfall?
bloglovin


Kommentarer
Lovisa

Den skulle jag vilja prova! :)

2012-09-19 @ 18:32:57
URL: http://lovisakanniusblogg.blogg.se
Anna

Rekommenderar Wet n' Wild's gel eyeliner om du letar efter en hållbar. Billig och sitter kvar läskigt bra, penseln som följer med är lite si sådär men för de få kronorna man får betala är det ingenting.

Svar: Tack för tipset :D
Amanda

2012-09-19 @ 18:49:29
Maya

Asså den här produkten är helt amaaaazing, använder den nästan varje dag och har använt den i över ett år. Har säkert haft slut på fem-sex stycken. Verkligen ett must have i min sminkväska, dagen de slutar tillverka den är jag dödens. Sitter heeeela dagen, superbra pigment och lätt att få riktigt snygga linjer. Älskar, älskar, älskar.

Svar: Oh vad kul att höra! Hoppas att jag gillar den lika mycket :)
Amanda

2012-09-19 @ 19:48:14
URL: http://www.mayasvarld.blogg.se
Matilda

Det finns (eller fanns?) en gel-eyeliner från Oriflame som jag var beroende av för några år sedan. Den satt som berget och var hur bra som helst :)

2012-09-19 @ 21:04:44
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
sellwins skönhetsblogg

Spännande! Har bara testat ELFs, blir som du säger smetig men gillar den till sotningar :) Berätta gärna hur penseln är till också när du hunnit testa!

Svar: Ja :D Kan säga redan nu att jag gillar penseln sådär, den är lite klumpig för min smak :/
Amanda

2012-09-19 @ 21:41:04
URL: http://www.sellwin.se
Anonym

Den är så bra! Den är lite svår o tvätta bort, den är typ vattenfast :D

2012-09-20 @ 06:53:52
Erica Sjöholm

kul att höra vad du tyckte!

2012-09-20 @ 12:33:47
URL: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/
Josefin

Jag tycker den fungerar riktigt bra, utan att vara vattenfast. Jag måste annars använda just vattenfast eyeliner för att den inte ska hamna i globlinjen. Så jag blev förvånad att denna inte gjode det! Skall tilläggas att den även kan fungera som bas till en sotning. Det enda minuset är penseln som medföljer, ingen favorit hos mig!

Svar: Låter ju väldigt lovande :D Tyckte inte heller om penseln nåt vidare... För klumpig!
Amanda

2012-09-21 @ 04:09:39
URL: http://jelversson.devote.se
Frida östberg

Jag har den ! Blev helt till mig när jag såg att maybelline skulle lansera en geleyeliner ! Jag tror att det va förra hösten ? Den är lite i det torraste laget och nu efter ett åt är den inte jätteroligt att använda men den funkar !

Svar: Gillar du den? :D (Förutom att den är torr då). Hittills är jag supernöjd :)
Amanda

2012-09-21 @ 16:36:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600