Darker

Hej ♥ Allt bra med er? Tänkte kika in och visa min nya hårfärg, i fredagskväll diskuterade vi hår i vårt tjejgäng, haha, och jag vart helt enkelt sjukt sugen på att färga mitt hår! So I did, eller ja, jag la i en toning. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker än, det blev ganska mörkt men det har väl bara med vanan att göra.
 
FÖRE | EFTER - Svindåliga bilder, men ni ser ju på ett ungefär. Ni kommer självklart få se hur det ser ut i sin helhet mot ansikte och så, men jag har legat i förkylningskoma de senaste dagarna så jag ser ut lite som en zombie just nu ;)
 
 

Använde mig av L'Oréal Casting Creme Gloss i färgen "Iced Chocolate", en grymt bra toning som gör håret otroligt glansigt och mjukt! Rekommenderar den varmt. Och tänk på att alltid köpa hårfärg, hudvårdsprodukter och liknande på t.ex. Maxi (om dom säljer det märket du vill ha dvs). Denna toning kostar ca 120 kr på Åhlens & Kicks, medan den kostade typ 80 kr på Maxi.
bloglovin


Kommentarer
Lotta

ååh det ser aaaasfint ut!!! ♥

Svar: Thanks darlin!
Amanda

2012-09-12 @ 19:08:43
Andrea

Fint!

Svar: Tack :D
Amanda

2012-09-12 @ 19:55:55
URL: http://dethandlaromandrea.blogg.se/
Emma

Tycker det blev väldigt fint! Passar du i :)

Svar: Tack så mycket :D
Amanda

2012-09-12 @ 22:17:09
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se
Cosmetic freak

Ååh vilken fin frisyr du har på första bilden!

Svar: Åh tack :D
Amanda

2012-09-13 @ 11:05:19
URL: http://cosmetic.blogg.se/
Sandra

It looks really natural! And I am loving the tiny braids on the first picture. How do you attach the ends, and get it to look like that? o:

Svar: Thank you :) I just pull the top layer of my hair away, attach the bobbypins and the hair natrually covers them :)
Amanda

2012-09-13 @ 12:34:59
Fotograf Annie

Supersnyggt :) Jag har också använt mig av en toning av det märket :) Blev supernöjd :)

Svar: Tack! :D Ja dom är grymma!
Amanda

2012-09-21 @ 12:58:31
URL: http://blogg.anniesfotografier.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600