Instagram

Då och då får jag frågor om min instagram, så jag tänkte att jag kunde ta det i ett inlägg! Min instagram är inte direkt så skönhetsinriktad, men den kanske skulle kunna bli? Hur som helst är den bra mer personlig då den handlar mer om mitt liv! :) Jag heter trulyamanda där (vilket är mitt gamla bloggnman), följ mig jättegärna! ♥
 
 
 
BTW, kul att jag hamnade på blogg.se's startsida igen! Hoppas att alla vill stanna :) Tänkte också säga att jag äntligen har gjort sminkkollektionsvideon, den kommer antagligen komma upp här imorgon, så kika in då!
bloglovin


Kommentarer
joanna-livet med Aspergers syndrom

Hej!
Behöver du en ny höst/vinter jacka? Kolla in årets kap här!
http://www.domkallarmighannes.com/2012/09/hosten-basta-erbjudande-pa-jackor-och.html
vill du inte ha sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra helg:)

2012-10-06 @ 00:17:35
URL: http://domkallarmighannes.com
Ella

Vet du var man kan köpa Lumene natural code matt make up bortsett från på Lindex?
För dem har aldrig den ljusaste nyansen :(

Svar: Har ingen aning tyvärr :( Jättesynd att dom säljer det på så få ställen ju!
Amanda

2012-10-06 @ 11:27:33
Sanna Suomela - Distriktschef Eskilstuna Oriflame

Hej!
Tänkte bara koll om du är intresserad av en rolig, lönande hobby, ett extraknäck eller en heltidssyssla kanske?
Du väljer själv vad du vill att det ska vara! :)

Vill du arbeta med hudvård, hårvård
och make-up och mycket mer? Det finns
något för alla, män, kvinnor, barn, unga som gamla!

Kontakta mig på bloggen via en kommentar eller skicka ett mail till: [email protected] så berättar jag mer och just nu har vi lite erbjudanden du får ta del av om du
går med i Oriflame! Annars om du är intresserad av
att vara kund och handla Oriflame's produkter, säg
gärna till!

Hoppas vi hörs! Kramar Distriktschef Sanna Suomela, Oriflame Cosmetics.

2012-10-06 @ 14:40:49
URL: http://ssannassuomela.blogg.se
Emma

Hej!
Vart har du köpt det där som dina borstar är nerstuckna i? (Vet inte hur jag ska förklara) Men typ dom genomskinliga/vita kulorna haah! Har letat efter sånna lääänge!

Svar: Jag har köpt dom på Dimoda! :D Kolla på inrednings- och detaljbutiker så hittar du säkert. Kram!
Amanda

2012-10-21 @ 17:48:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600