Goldwell Elixir Oil Treatment

När jag fyllde år för ett litet tag sedan fick jag en nylanserad hårolja från Goldwell i present och nu har jag hunnit testat den några gånger så jag tänkte berätta lite om vad jag tycker om den! Har tidigare bara testat en hårolja, så jag har inte så mycket att jämföra med. Har heller inte testat Moroccanoil, som är väldigt hypad i hår-världen.
 
Vad? En vårdande och fuktgivande hårolja som innehåller Arganolja och Tamanuolja som återuppbygger och skyddar håret. Den ska göra håret glansigt, lättutrett och minska frissigheten.
 
Hur? Appliceras med 1-2 pumpar i torrt eller fuktigt hår. Ska inte sköljar ur.
 
Vad tycker jag?
För det första - doften! WOOOH, vad gott den luktar! Tyvärr håller sig doften inte kvar i håret hela dagen, men precis när man tar i den i håret luktar det himmel. Den gör verkligen håret mjukare och håller allt den lovar. Man får dock se till att inte ta för mycket, och inte lägga den för högt upp mot hårbotten (risk att det ser fett ut), men så länge man arbetar in den ordentligt är det inga problem. Älskar resultatet och tycker den är riktigt bra! Dock skulle jag kanske inte betala de ca 300 kronor den kostar, är inte den personen som lägger ner mycket pengar på mitt hår. Men för er som känner att ni har råd - go for it!
 
 
FÖRE/EFTER. Älskar att man faktiskt ser skillnaden! Det ser kanske liiite fett ut, men det är bara p.g.a bilxten!
bloglovin


Kommentarer
Matilda

Har du provat Moroccanoil? Hur är de i så fall i jämförelse med varandra?

Svar: Nej tyvärr inte :/
Amanda

2012-10-09 @ 16:24:15
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Sandra

wow your hair looks so glossy! o:

Svar: I agree! :D I'm so happy with the result!
Amanda

2012-10-09 @ 16:41:42
fannny

älälälälälälllskar din blogg!

Svar: Tack Fanny din lilla gosing ;)
Amanda

2012-10-09 @ 17:56:21
URL: http://fannyeriksson.devote.se
hairbeuty

skulle vilja rekomendera en jätte bra olja till dig, den heter Orofloido och har en otrolig doft som räcker länge och den gör håret glansigt luftigt och motverkar slitna toppar :D

Svar: Åh tack för tipset :D
Amanda

2013-02-03 @ 11:29:27
URL: http://hairbeuty.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600