Dagens look - I'm living in the shadows

Idag ville jag testa mina två nya produkter från Kicks som jag skrev om igår. Gillar dom verkligen! Rouget är superfint. Vad tycker ni? Älskar att ta dagens look-bilder när det är vinter (för det är det ju typ nu..), ljuset blir så speciellt av någon anledning. Man behöver knappt redigera bilderna. Måste dock öva på att få in ljuset och intensiteten i sminknarna bättre i bilderna, någgra tips?
 
 
 
Jag har använt:
Too Faced Shadow Insurance
Kicks Single Eyeshadow "Lady Godiva"
Skuggor från Nelly-palett (matt svart, matt vit & champangefärgad)
Deborah 24 Ore Mascara
 
Kinder:
Kicks Blusher "Must-Have"
 
 
Idag ska vi åka hem till pappa i Nacka (har varit på Muskö under helgen), ska spendera mitt lov hos honom. Mys ♥ Ha de så bra!
bloglovin


Kommentarer
Bismillah

Fin bild :)

2012-10-29 @ 00:58:49
URL: http://quraninswedish.blogspot.se
Johanna djerf

Håller med! Bilderna ser väldigt fina ut! Make upen är jättefräsch :)

Svar: Tack så mycket :D
Amanda

2012-10-29 @ 07:13:06
URL: http://johannadjerf.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600