ALLT som behövs för en festsminkning - under 200 kr!

 
I kollaget ovanför har jag samlat de produkter som krävs för att få till en snygg festsminkning. En sammanlagd summa på 189 kronor - så himla billigt! ELF (eyeslipsface.se) är helt otroliga! DOCK har dom höjt priserna, även om det fortfarande inte är i närheten av dyrt så tycker jag att det är dåligt - jag menar hela varumärket går ju ut på att vara osannolikt billigt.
 
En bas av tinted moisturizer, concealer och lite puder över oljiga ytor är lagomt nu på sommaren, eftersom det låter huden andas. Lite rouge på kinderna får dig att se pigg och fräsch ut! Prima ögonlocken med en primer och använd sen en beige och en brun ögonskugga för att få lite mer djup i ögonen. Lägg en snygg eyeliner längs fransraden för att få mer fokus på ögonen. Med hjälp av en längdgivande mascara för du långa och flörtiga fransar. Avsluta med ett glossigt läppglans på läpparna, sen är du klar!
bloglovin


Kommentarer
Matilda

Det är helt sjukt vad billiga elf är!

2012-06-21 @ 18:44:14
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Jouline♡

Oj så billigt och vilka bra tips :) Jätte fin blogg du har!

2012-06-21 @ 19:22:26
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
Louise

Jag älskar elf utan att ens ha provat. Skojar inte! Beställt hem ett jätte paket och verkligen lääängtar. Är ju helt fantastiskt att man kan få så billiga produkter som faktiskt inte är totalt skit! :)

2012-06-21 @ 19:49:31
URL: http://missbeautyholic.blogg.se/
Hanna-Beautyboken

Har faktisk aldrig testat Elf... Det låter lite för bra för att vara sant och även om alla säger att det är bra vågar jag inte :P

2012-06-21 @ 22:16:42
URL: http://Beautyboken.blogg.se
Ebba

Är det bra produkter? Så det inte är typ H&M-kvalite på allt, för jag tycker priserna låter helt fantastiska om det är bra produkter :) Försöker införskaffa lite bra smink nu :)

Svar: Ja det tycker jag! Eller de finns ju bra och mindre bra produkter, men generellt har jag känt mig nöjd med deras grejer :)
Amanda

2012-10-22 @ 20:02:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600