I ♥ Billigt

Befinner mig nu i Mora hos kusinerna och som alltid när jag är här måste man ju passa på att svänga in på Dollarstore, en riktigt billig affär, ungefär som Rusta. De har inte jättemycket smink, men en hel del andra skönhetsprodukter och sånt. Sen har de såklart 1000 andra grejer också, men jag tänkte visa er vad jag hittade när jag var där idag.
 
Hårnålar 10 kr, Honung&Vanilj Body Lotion + Body Spray 20 kr, Kubiss Eyeliner 20 kr (recension kommer!), Penslar 10 kr styck.
 
 
Eyelinerpensel, Mascara-/Ögonbrynsborste, Ögonskuggsborste från märket ZTIZ
 
Har en annan borste från ZTIZ som jag köpt på Dollarstore och ääälskar, tänkte köpa en till men tyvärr verkade den inte likadan :(
bloglovin


Kommentarer
Hanna-Beautyboken

Vilka fina produkter, särskilt kroppsproduktena. Men det beror nog på att dina bilder alltid är så fina! <3

Svar: Hihi tack :D
Amanda

2012-07-12 @ 19:17:43
URL: http://beautyboken.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600