Dagens - Brun sotning

Fredag idag, woho, så skönt! Började som alltid på fredagar klockan 12, så jag hade lite extra tid att lägga ner på sminket. Valde att göra en brun sotning, mycket mer lättburet än svart och snyggt till både vardags & fest.





Ansikte:
Lumene Beauty Base Mattifying Primer
Tikei Mineralfoundation P1
Isadora Solpuder Highlight tan
ELF Mineral Blush Bliss
MUS High Tech Lighter Platina

Ögon:
MUS Tri Brow Color (brynen)
MUS High Tech Lighter Platina (som primer)
Tikei ögonskugga Gossip
H&M palett ljusa skuggor
Mascara L'orel Voluminous x4 Waterproof
Isadora Inliner Kajal Blonde
bloglovin


Kommentarer
Emelie

Hejsan jag skulle behöva lite hjälp så de vore jätte snällt om du skulle vilja hjälpa mej problemet står på min blogg :)



2012-02-17 @ 18:06:50
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/
Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-17 @ 18:55:31
URL: http://www.modekampanj.com
Jessica

Hej! Hur fotar du dina ögonbilder?? Jag har försökt länge men det blir bara mörka och ibland skakiga bilder. Jag har testat att fota vid fönster också men det funkar inte. Min kamera är en NIKON D3100. Tacksam för svar :)

2012-02-18 @ 13:50:20
Jennie

Hej! Jag skulle vilja köpa ett läppstift att ha till vardags. Något med liknande färg som läpparna för att det inte ska bli för festligt, men ändå kännas lite finare än neutrala läppar. Har du några tips på bra läppstift? Skulle bli överlycklig om du ville göra ett litet inlägg om detta. Kram!

2012-02-19 @ 08:48:58
IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Missa inte att du kan vinna en valfri goodiebag i min blogg nu innehållande produkter som bland annat Victoria Secret och Jeffrey Campbell! http://flavoured.se/2012/february/vinn-en-valfri-goodiebag.html#comment

2012-02-19 @ 16:37:05
URL: http://FLAVOURED.se
Charlotte

Hej :) Skulle du rekommendera high tech lighter i platina som highlighter? Krävs det mycket blandade för att den inte ska se vit ut? Tack på hörhand

2012-04-03 @ 21:23:59
URL: http://charlottegerman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600