Lucka 18: Härliga goodies från Dove! {utlottning}

Tyvärr har min adventskalender hittills varit ganska gles, men nu sista dagarna innan julafton siktar jag på ny lucka varje dag!
I vilket fall som helst så har det på nåt vänster redan hunnit bli dags för lucka nummer 18 (vart tar tiden vägen, haha?) och det innebär ytterligare en utlottning. Wiho! Den här gången har ni chans att vinna ett härligt hudvårdskit från Dove, mitt personliga favorit-budgetmärke när det kommer till hudvård.
 
 
 
Kitet innehåller:
♠ Dove Pure & Sensitive fast tvål (x2)
♠ Dove Pure & Sensitive duschtvål
♠ Dove Pure & Sensitive body lotion
♠ Dove Pure & Sensitive spraydeodorant
♠ Dove Pure & Sensitive deodorant
♠ Dove Deep Care handkräm
♠ Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon spraydeodorant
♠ Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon deodorant
 
Den sistnämna är min absoluta favoritdeodorant, heeelt underbar doft som verkligen följer med hela dagen lång. Älskar den! Hela kitet har ett värde av ca 250 kronor, så om jag var er sulle jag verkligen passa på att vara med i denna utlottning, perfekt att uppdatera sina hudvårdsprodukter med dessa.
 
♥ Kommentera detta inlägg och berätta om ditt bästa julminne!
♥ Lämna din mailadress med kommentaren (om du skriver i den i fältet "E-postadress" kan bara jag se den)
♥ Om du är under 18 bör du ha dina föräldrars godkännande - vinner du måste jag ha din adress, vilket kan vara bra för dem att veta
♥ Man får delta 1 gång i tävlingen!
♥ Håll tummarna!
 
Ni har fram till nästa tisdag (25/12) att anmäla er. Kan hända att vinnaren dras lite längre fram eftersom jag är borta under jul, men jag ska försöka avslöja vinnaren så snart som möjligt :)
 

 
Grattis till Frida som vann ansiktsmasken från Emma S. och grattis till Malin som vann glitterlacket från Color Club! Kolla er mail!
bloglovin


Kommentarer
Caroline W

Roligt med en tävling! Mitt bästa julminne var när jag fick min första mobil i julklapp. När julklappsutdelningen var klar och alla presenter öppnade gick jag till mitt rum och hörde en telefon ringa, men jag kunde inte hitta någon. Sedan kom mina föräldrar in och visade att de hade lagt telefonen i min sänglåda och sa att jag fick den i julklapp. Jag blev jättechockad, en helt egen telefon.

2012-12-18 @ 20:01:01
emilia

Mitt bästa julminne var när jag var 11 år, jag firade jul med min familj och släkten. Det var en jättemysig dag med mycket skratt och kärlek, igentligen inget speciellt men på något sett var den här julen xtra bra! Ler varje gång jag tänker på den:)
kram!

2012-12-18 @ 20:05:03
Frida

Mitt bästa julminne hoppas jag kommer bli i år då vi ska fira jul i min syster och hennes killes nybyggda hus med massa fina familjemedlemmar! :D

2012-12-18 @ 20:26:14
Hanna Söderberg

Mitt bästa julminne var för något år sedan när jag och min syster lackade alla paket. Vi står inte varandra så nära och hon har inte bott i Sverige på flera år så det var jättemysigt att sitta vid köksbordet tillsammans med henne ;)

2012-12-18 @ 20:36:20
Matilda

Svårt att välja mitt bästa julminne, jag har så många från min barndom! Jag tycker nog att mysigast har mina julpromenader varit. Mina föräldrar bor på landet och varje jul gick vi genom skogen till en julmarknad i en lada.

2012-12-18 @ 20:38:46
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Jessica

Mitt bästa julminne var när vi var hos min mormor och morfar och firade jul. Jag var sex år och mina bröder ett par år äldre. När vi öppnade julklapparna en och en så kom vi till sist till det största paketet som var till mina bröder. De öppnade då paketet och jag glömmer aldrig deras miner, ögonen var jätte stora och det hördes ett wooooooooow jätte högt haha! Sen hoppade de upp och ner. Det var ett playstation 2. Jag kommer aldrig att glömma deras miner. Och jag självklart - Jag får seeeee! Haha det är mitt bästa julminne :)

2012-12-18 @ 20:50:46
Ellen

mitt bästa julminne är alla de jular jag firat hos min mormor innan hon gick bort. alla var samlade och det fanns så mycket god mat och så himla mycket kärlek! jag saknar mormor otroligt mycket så det är fina minnen.

2012-12-18 @ 21:11:23
Fanny

Mina bästa julminnen är från när jag var liten och firade jul hemma hos mormor och morfar. Hela släkten var samlad vilket var jättemysigt och sen kollade vi ut genom fönstret och såg hur jultomten kom mot oss med en stor säck julklappa! Åh blir glad bara jag tänker på de

2012-12-18 @ 21:27:28
URL: http://fannyeriksson.devote.se
Jonna

mitt "bästa" (starkaste) julminne är från ett år då jag var runt 10 år gammal, det var ingen snö ute så vi (mamma&pappa) bestämde att vi skulle gå på en promenad i skogen på förmiddagen. de hade hört om en lagom lång väg i skogen som vi skulle gå, bara det att den visade sig vara vääldigt mycket längre än dom trott från början.. där gick vi, men en barnvagn och en gammal farfar och klättrade över stockar och grejer haha... över två timmar senare kom vi äntligen hem, julbordet blev försenat och pga. det missade vi kalle anka. bra jul :))

2012-12-18 @ 22:28:00
URL: http://jonnai.blogg.se
Caroline

Hej! Mitt bästa julminne var när jag var 7 år. Den vintern hade det inte kommit någon snö och alla hade gett upp hoppet. Men när vi vaknade upp på julaftons morgon och tittade ut genom fönstret hade Sverige förvandlats till ett vinterlandskap! Över en natt! Den julen kommer jag aldrig glömma :)

2012-12-18 @ 22:56:41
filippa

Mitt bästa julminne är utan tvekan förra årets jul, när min lillebror föddes :) Lagom efter kalle anka ;)

2012-12-18 @ 22:58:07
josefina berglund

mitt bästa julminne är ifrån när jag va ca 9 år, och fick en blåtiger som "pratar" när man pratar med den! Hade önskat mej den så otroligt mycket minns jag.

2012-12-18 @ 23:14:02
Johanna

Mitt bästa julminne är sista julen då min morfar var med, nu bor han på demenshem och kan inte längre vara med. Han var väldigt virrig då och frågade mig tusentals gånger om jag skulle ha en chokladbit till, men alla var samlade och det var en helt perfekt jul - med min morfar.

2012-12-18 @ 23:28:01
Emelie Karlsson

Svårt och välja ett jul minne för har en hel del. Men det bästa som jag har är när jag var liten ca 5-6 år och hade suttit och väntat på att få öppna julklapparna som alltid låg snyggt prydligt under granen och jag bestämde mig för att ligga vid julklapparna så jag la mig bland alla julklappar under granen för att vakta dem. Man var väl inte så normal som liten ;)

2012-12-19 @ 07:00:43
Camilla

Mitt bästa julminne är självklart från min barndom
Men om jag inte ska välja då får det vara förra julen. Hela min släkt var sammlad (det brukar dom tyvärr inte vara annars) men det var så härligt att se alla glada smile när dom öppnade julklappar som jag hade köpt. Har fortfarande kvar det i min hjärna allas smile.
:D

2012-12-19 @ 07:41:28
Sandra

Mitt bästa julminne är ett väldigt roligt minne. För många år sedan, när jag var ungefär 5 år, så firade min familj jul med släkten hos mina kusiner. När vi har ätit middag så väntade alla barn spänt på att jultomten skulle komma. Jultomten såg ut precis som vanligt, men han kom på en gul moppe med solglasögon på sig. Än idag har mina föräldar inte avslöjat vem moppe-tomten var, haha det måste vara mitt bästa julminne! :)

2012-12-19 @ 12:08:18
Sofie Andersson

Mitt julminne.. Hm! Varje år firar vi jul med min mammas sida, hos mormor. Min mamma har 5 syskon, därav dem har typ 4-6 barn var. Vi har en väldigt stor släkt på mammas sida. Vi firar alltid jul tillsammans på juldagen. Men ett minne jag minns väl var när jag var liten och min kusin (min farbrors barn) och jag bråkade om att mormor var MORMOR, men för henne var det ju farmor. En väldigt het diskussion, vi var väl 9 år eller något :)
Jag tycker det är underbart att fira jul med dem, alla är väldigt tajta och har sinne för humor!

2012-12-19 @ 16:01:58
SMINKBLOGG!

Bästa julminne är väl svårt.. Men det var nog förra året, man fick det mesta man önskade sig, det jag behövde liksom, sen så är det tanken som räknas för på julen ska man vara glad & tänka att man ska vara glad att man har det man har liksom.. Sen är ju Kalle anka hur mysigt som helst, sen julmaten är ju hur god som helst, har en stor favorit som jag längtar till året om, våran egna lilla sak! Men det är nog den bästa julen, hittills! :)

2012-12-19 @ 17:05:48
URL: http://makeupandstuuff.blogg.se
Frida Östberg

Förra året när jag fick min hundvalp av min pappa :)

2012-12-19 @ 17:46:03
Wilma

Hej! Mitt bästa minne var när jag var hemma och myste med familjen, de va skönt att bara vara hemma på julafton... Dagen därpå åkte min stora familj till Branäs och hyrde en stuga där och åkte skidor en hel vecka. Vi hade sovmorgon varje dag och sen gick vi till backen och åkte slalom hela dagen och ibland satte vi oss ner mitt i backen och drack varm choklad^^ När vi kom till stugan sen på kvällen kollade vi på film, åt god mat och bastade... De var jätte mysigt!

2012-12-19 @ 17:59:00
Olivia

Mitt bästa julminne var när hela min släkt firade jul hemma hos min mormor, jag var runt 6 år och var verkligen i extas när tomten gick upp för uppfarten till mormors hus! Hon bor ute på landet och har aldrig känt att tomten var så verklig som just då! Saknar att vara liten så mycket! Haha

2012-12-19 @ 18:20:21
Malin Forsberg

Mitt favorit jul-minne är när jag var liten och var så exalterad över en Barbie-docka som gick på reklam.. Jag ville SÅ gärna ha den.. Och så när julafton kommer så får jag den.!!! Fatta vad lycklig man var för en ända julklapp när man var liten (fick ju mer, men du fattar..) Så det är den liksom bästa minnet på julafton att jag blev liksom så glad över den.. Det var den bästa julen jag någonsin haft!!

2012-12-19 @ 18:55:19
Anonym

Mitt favorit jul-minne är när jag var liten och var så exalterad över en Barbie-docka som gick på reklam.. Jag ville SÅ gärna ha den.. Och så när julafton kommer så får jag den.!!! Fatta vad lycklig man var för en ända julklapp när man var liten (fick ju mer, men du fattar..) Så det är den liksom bästa minnet på julafton att jag blev liksom så glad över den.. Det var den bästa julen jag någonsin haft!!

2012-12-19 @ 18:55:26
Jenna

Mitt bästa julminne var när vi firade med HELA släkten. Alla var där, det var så roligt och mysigt! Vi firade från tidig morgon till sen kväll. Vi dansade runt granen, åt god mat och det kändes som dagen aldrig tog slut :)

2012-12-19 @ 20:20:35
Ebba

Mitt bästa julminne var när jag och min syster firade i pappas lägenhet, och vi öppnade ytterdörren och såg en enorm julgran, säkert tre meter, som var pyntad med massa godis! Dumle, polkagrisar och choklad hängde från grenarna och det var ren lycka när man fick höra att det bara var att äta! :) en av de bästa minnena någonsin faktiskt, inte bara från julen, och en av de starkaste minnena av pappa.

2012-12-19 @ 22:34:07
URL: http://ebwe.blogg.se
Mandy

Tack för en superbra beautyblogg! Nu till saken - Mitt absolut bästa julminne var förra året då jag och min pojkvän träffades för första gången. Det hände ingenting speciellt så jag har ingen storslagen historia att skriva ner, det enda som hände var kärlek vid första ögonkastet vilket kanske inte är så litet egentligen. Det kommer alltid att förbli min bästa jul om inte denna lyckas toppa den - efter ett år tillsammans ska vi nämligen förlova oss och få chansen att spendera alla våra kommande jular tillsammans. Kärlek och jul hör ihop! <3

2012-12-20 @ 16:11:25
Johanna

Mitt bästa julminne var när jag var liten (kanske 6-7 år) och vi firade jul med största delen av släkten hemma hos mormor och morfar. Vi satt och åt en god julmiddag och mormor hade gjort så otroligt god mat, mästerligt! Hela stämningen var så mysig, så som det bara kan bli på julafton.

Nu är mormor gammal och lagar inte lika mycket mat längre, men då har jag fått ta över julmaten vilket jag älskar! Min familj gör så mycket för mig och då vill jag ge något tillbaka! :D

2012-12-20 @ 23:48:29
Klara Lundberg

Mitt bästa jul minne måste nog vara när jag var liten och alla mina mor och farföräldrar levde och vi firade julen hemma hos mina kusiner med massor av julmat, godis, lek och självklart klappar under granen!

2012-12-21 @ 13:43:07
linn

Mitt bästa julminne var nog när jag var nog när jag var 8 år och släkten på mammas sida var samlad. Och det var så mysigt och julstämmningen var på topp! Vi åt god mat och drack glögg. Mot slutet av kvällen hade jag, min syster och våran kusin kort som ett pappershus med rollfigurer som vi spelade upp på kvällen. Det var så roligt och jag minns än idag hur vi gjorde våran "pjäs" :)

2012-12-21 @ 20:32:05
URL: http://linnholmstrom.devote.se
Sara Lundström

Mitt bästa julminne ska bli nu i år! Först skulle vi inte få nå julklappar av pappa (har separerade föräldrar) men sen fick han ett bra arbetserbjudande, så nu får vi fina julklappar av både honom och mamma. Känns också kul att jag köpt så bra julklappar till mina vänner och min pojkvän, och det ska bli kul att få se vad jag fått av dom. Och jag får ju fira julafton två gånger! Hur kul är inte det? Vi ska äta gomat, umgås och skratta. Julafton imorgon!!! GOD JUL AMANDA.

2012-12-23 @ 20:30:22
URL: http://saracl.blogg.se/
Julia

Det som direkt dyker upp i mitt huvud är en jul då jag inte kan ha varit mer än 3 år. Jag hade önskat mig en docka som kunde gråta. Och när tomten, som jag förövrigt var livrädd för, kom så fick jag ett stort paket som dockan jag önskat mig låg i. Jag blev så glad att jag började gråta samtidigt som dockan ;) men jag tycker att alla jular jag varit medel har varit jättetrevliga.

2012-12-23 @ 21:31:54
Tove Andersson

Mitt bästa julminne var Julen 2011.
Jag fick konsertbiljetter till Eric Saade och massa grejjer från Eric nätshop :)
Hela släkten var samlad och det låg julklappar över hela golvet.
Alla var glada och inte en endaste sur min syndets (Stavas)
Vi åt Julbord som innehöll massa gott :)
Senare på kvällen va det meningen att " Jultomten "
skulle komma.
Men ingen ville va, så då fick jag va tomten.
Sen kollade vi såklart på kalle anka.

Jag vill verkligen vinna den här tävlingen för att det är så sjukt bra grejjer med!
Jag har ALDRIG vunnit en så kallad giveaway eller vanlig tävling :(
Så vill verkligen vinna!! :D :D :D :D

2012-12-23 @ 22:05:38
kajsa

Mitt bästa julminne var julen för tre år sedan. Hela dagen var så härlig! Alla var glada och stämningen var underbar hela tiden. Det är verkligen en julafton jag minns såå väl! Låter kanske inte som något märkvärdigt, men för mig var det verkligen en underbar jul! :)

2012-12-24 @ 23:32:27
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se
Cornelia

Mitt bästa, eller mina bästa julminnen är från när jag var liten och firade julafton med mormor och morfar. Alla var så glada och stämning var så fin! Sen att man fick julklapparna man verkligen önskat sig och velat ha gjorde bara saken bättre! :D

2012-12-25 @ 11:42:14
Kylie Larsson

Det bästa julklappen som jag har fått någonsin;
Var förlovningsringen min.
Granen skimrade på kvällen där.
I honom var och är verkligen kär.
15 år senare och kärlek som fortfarande finns.
Den bästa julen som jag minns.

2012-12-25 @ 20:10:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600