Lucka 10: Utlottning {det perfekta nyårs-lacket}

Är verkligen jätteledsen över att lucka 7, 8 och 9 aldrig kom upp under helgen. Har svårt att få tiden att räcka till, men nu är jag tillbaka med lucka 10 i alla fall ♥ GRATTIS till Tracy Alm som vann Body Milken från Make Up Store, kika i din mail!
 
 
Bakom lucka 10 hittar vi ytterligare en utlottning, kul va? Är själv redan avundsjuk på den som kammar hem detta pris, vill ha det själv haha! 
 
Är inte detta det perfekta nyårslacket? Kan inte bli bättre! Det kommer från märket "Color Club" som är känt för sina kvalitativa lack och har ett värde av ca 60 kronor. Är nog supersnyggt över ett lack i någon rolig färg också. Åh! Perfektion. Finns b.la. på allice.se!
 
♥ Gilla allice.se på facbook {länkJag kollar i efterhand upp om vinnarens namn finns med bland facebook-gillarna
♥ Skriv en kommentar till detta inlägg med motivering till varför just du ska vinna lacket
♥ Lämna din mailadress med kommentaren (om du skriver i den i fältet "E-postadress" kan bara jag se den)
♥ Om du är under 18 bör du ha dina föräldrars godkännande - vinner du måste jag ha din adress, vilket kan vara bra för dem att veta
♥ Man får delta 1 gång i tävlingen!
♥ Håll tummarna!
 
Ni har fram till nästa måndag (17/12) att anmäla er, vinnaren dras nästa tisdag (18/12).
 

GRATTIS TILL MALIN!
 
bloglovin


Kommentarer
Cilla Almgren

Jag är ett nagellacksfreak utan like. Samlar på mig massor av dem, och de är en av de sakerna som gör mig gladast.
Har länge letat efter det perfekta silverglittriga lacket, men inte funnit ett än. Kanske är det här detta?

2012-12-10 @ 20:47:22
URL: http://heltrandom.devote.se
Ida

Ett nagellack som detta ingår inte i min lilla kollektion, som du skriver, perfekta nyårslacket. Jag har också hört väldigt bra saker om Color Club :)

2012-12-10 @ 20:58:34
URL: http://diytime.blogg.se
Hilda

Nyår ska jag fira med alla mina saknade vänner som numera är spridda över landet. Vi har planerat en stor fest med dunder och brak och jag vill verkligen ha mitt outfit planerad i minsta detalj. Jag har tänkt matcha min svarta klänning med silvriga accesoarer och detta nagellack skulle blinga till outfiten ordentligt och passar perfekt!! Jag skulle bli så glad om jag vann! :)

2012-12-10 @ 21:02:26
Ida B Björnfot

Min allra bästa vän är helt nagelgalen, hon gör massa fina olika nageldesinger. Jag har redan köpt klart mina julklappar till henne, men det känns hela tiden som att det saknas något, att jag borde ge henne något mer, men kan inte komma på vad. Bor i en rätt liten stad också, så utbudet är inte så stort.
Men det här vore pricken över i:t! Sista julklappen. Är rätt säker på att hon inte har något liknande lack! :) så de vore superduper om jag vann det här till min lilla älskade lärka. <3 :)

2012-12-10 @ 22:13:47
Ika

Gillar redan på facebook sen tidigare :) heter Erika Kexet Eriksson där.

Jag vill vinna för att som du skriver så är det ju verkligen det perfekta nyårslacket. Jag har ännu inte hittat något passande att ha till nyår och bor i en ganska liten håla med knappt några affärer så här har man inte sån tur att man hittar sådär fina lack. Hoppas på tur, för till nyår vill jag klä upp mig ordentligt och vara fin :)

2012-12-10 @ 22:20:23
URL: http://emelieeriika.blogg.se
Erika

Skulle gärna vilja vinna pga. att jag har ett super snyggt silvrigt glitter nagellack från IsaDora, som nu har tagit slut. Vilket har gjort mig lite förkrossad. Så detta vore ju jätte bra! :D

2012-12-10 @ 22:21:58
URL: http://pillowdreams.blogg.se
malin forsberg

Jag blev väldigt glad över att du lottar ut just ett silvrigt nagellack och av det fantastiska märket(har flera nagellack av det märket). Nagellacket skulle passa bra till min Nyårs-klänning (röd). Håller tummarnaa <33

2012-12-11 @ 07:25:10
josefina berglund

jag vill vinna för att jag vill skina och glänsa som snön som äntligen har börjat komma!

2012-12-11 @ 10:19:13
Fanny Eriksson

Jag borde vinna för att alla mina nagellack är nästan slut och jag behöver ett perfekt nagellack till Nyår vilket det där verkligen är!

2012-12-11 @ 15:35:12
Emilia Waleij

Jag vill vinna för att jag tycker nagelacket var sjukt snyggt och det skulle passa perfekt till nyår. Jag är en sån person som aalltid har målade naglar. Detta nagelack skulle passa perfekt i min lilla samling:)

2012-12-11 @ 16:00:25
Camilla

(jag har gillat på Facebook)
Jag skulle gärna vilja vinna nagellacket för jag älskar silver/glittigt nu till jul. Nagellacket skulle vara jätte fint till mina skolavslutnings kläder även till nyår. :D

2012-12-11 @ 16:55:23
Emelie Karlsson

Min kusin är för det första helt nagel fixerad och älskar att hålla på med naglar på fritiden och hon har en kollektion av nagellack och vill alltid ha fler och man blir alltid motiverad av vad hon gör men hon skulle bli jätte glad av ett sådant lack som hon faktiskt inte har så skulle känna mig väldigt hedrad om jag vann detta :)

2012-12-11 @ 17:26:11
Camilla

Jag är med! :)
Gillar Allice på facebook sen tidigare (Camilla Jonsson)
Jag vill vinna för att jag älskar nagellack och att måla naglarna! Målar om dom så ofta jag kan. Plus att jag älskar Color Clubs lack, de är så lätta att måla med och håller väldigt länge :)

2012-12-11 @ 17:38:34
URL: http://whereweare.webblogg.se
Fanny - foto&vardag

Jag är med!

Jag har aldrig ägt ett silverglittrigt nagellack, knappt något glittrigt över huvud taget! (fattar inte varför, det är ju hur snyggt som helst!!!) Det skulle bli så snyggt med det till nyår, åh så himla fint! Nu är det bara till att hålla tummarna! :)

2012-12-11 @ 17:52:19
URL: http://pixelin.blogg.se
Bonnie

Jag älskar allt som glittrar och gnistrar - är helt såld på allt från gnistrande kläder till smink och smycken! För att inte blända alla (haha) med allt glitter hade det här nagellacket varit helt perfekt som gör det där lilla extra. Precis vad jag hade tänkt mig till julavslutningen, julafton och nyår!

2012-12-11 @ 18:41:55
Wilma Wahrolin

Jag gillar på Facebook!
Jag skulle vilja vinna eftersom de där nagellacket är gudomligt! Jag och bilden på nagellacket klickade direkt, jag såg liksom hur den kollade på mig med sin flörtigaste min ;-D Nämen allvarligt, de var ju skit snyggt! Vem vill inte vinna? Aja, jag skulle bli jätte glad om jag vann. Älskar dig och du är min förebild, Du är så himla fin! En riktigt go brud... ;-)

2012-12-11 @ 23:20:41
Sofie

Jag gillar på FB (Sofie Andersson)
Jag vill vinna eftersom jag alltid målar naglarna, jag älskar alla kollektioner med nagellack. Brukar alltid matcha smycken och outfit med färgen på naglarna. Nu till vintern hade det varit perfekt med det här lacket till nyår eller fest. Håller tummarna!

2012-12-12 @ 13:02:04
Jennifer Karlsson

Jag vill väldigt gärna vinna detta fina glittriga silverlack för att det är precis ett sånt jag vill ha nu till jul och nyår! Ska ha en silvrig topp och silvrig make- up så det skulle passa perfekt till! Silvriga naglar är också väldigt fint på vintern när man inte är så brun så ifall jag skulle vinna lacket skulle det verkligen komma till användning!
Nu håller jag tummarna på vinst, kram! <3

Har gillat på facebook (Jennifer Karlsson), skrivit min mail och har tillåtelse av mina föräldrar!

2012-12-12 @ 13:09:32
Caroline Hallersjö

Hej! Jag skulle jätte gärna vinna detta urfina silver nagellack! Det ultimata nyårsnagellacket! Tänk dig en snygg svart fodral klänning med detta nagellack som skulle bryta ch stå ut!! OMG jag dör vad snyggt! Älskar din blogg!! Kram

2012-12-12 @ 23:02:13
Malin

Vad kul med tävling! :)

Jag är gärna med, så snyggt lack
som skulle passa perfekt till nyårsfesten.
Skulle bli väldigt glad om jag hade turen
med mej, håller tummarna. :)


Gillar Allice.se sedan innan på Facebook.
(Malin Gustafsson)

2012-12-16 @ 20:29:21
URL: http://frozenvanilla.blogg.se/
emilia jonsson

Jag har inte så många nagellack hemma och är det någon färg jag saknar och verkligen vill ha så är det glitter. Det skulle piffa upp min nyårslook så himla snyggt och jag kan få känna mig extra glammig och glittrig:)!

2012-12-17 @ 16:48:27
URL: http://emiliajonsson.devote.se/
Hanna Söderberg

Jag är med och gillar sidan på FB (Hanna Söderberg)
Jag skulle vilja vinna eftersom:

Nu när nyår för dörren står
vill jag glittra så mycket som det går.
En paljettklänning på kroppen
och ett glittrigt lack som matchar toppen.
Inget sådant lack jag hemma har
och nu är det inte mycket tid för sökning kvar

2012-12-17 @ 21:15:45
decodeur satellite tnt

Hey there just wanted to give you a quick heads up.
The words in your article seem to be running off
the screen in Firefox. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
The layout look great though! Hope you get the problem fixed soon.
Many thanks

Svar: Oh really? :O Haven't noticed, I'm using Google Chrome though.... Unfortunately, my Firefox crashed so I can't see what the blog looks like there. I'm gonna have to contact the blogg.se crew. Thanks a lot for telling me!
Amanda

2013-01-03 @ 20:05:48
URL: http://www.decodeurtnt.net/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600