Videotutorial - Simple Smokey Eyes

 
 
Här kommer en tutorial på en sminkning som funkar både till vardags och fest! Hoppas ni gillar den ♥
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance Primer
Nelly.com Earth Palett
ELF Cream Eyeliner "Black"
MAC Extended Play Lash
Too Faced Chocolate Soleil Bronzer
ELF Studio Blush "Candid Coral"
Deborah Milano Lipstick "1. Beige Trenchcoat"
VS Rush Hour Lipstick "Mocktail Hour"
 
 
BTW, förlåt för alla kommentarer jag inte svarat på! Har återigen lyckats samla en stor hög med kommentarer som jag inte gått igenom än. Fick en fråga om jag inte godkänner kommentarer, anledningen till att det tar sån tid är för att jag verkligen vill kolla igenom alla kommentarer och svara på era frågor. Ska försöka ta tag i detta så fort som möjligt, har bara svårt att hitta tid. Puss och kram.
bloglovin


Kommentarer
Rebecka

Du är så himla duktig! Så söt när du ler på slutet haha :D

Svar: Åh tack söta du :D
Amanda

2012-08-17 @ 20:42:50
cecilia dijkstra

Vad var det för rouge? Snyggt iallafall:)

Svar: Haha juste, skulle ju skriva alla produkter... Det heter i alla fall Peachy Keen! :)
Amanda

2012-08-17 @ 23:29:51
URL: http://pervo.blogg.se
Tess

Har ett jättestort problem! När jag sminkar mig så håller det bara i några timmar sedan ser jag antingen osminkad ut eller så blir det kakigt och ojämnt! Det gäller dock inte ögonen, utan snarare ansiktet/basen..

Svar: Se först och främst till att du använder produkter som är anpassade efter din hudtyp, använd t.ex. inte oljebaserade produkter om du har oljig hy! Sen kan en primer vara bra för att få sminket att hålla lite bättre. Se också till att bättra på sminket lite under dagen med hjälp av ett puder, dock inte ett för tjockt puder :) Vet precis vad du menar, samma sak för mig, speciellt när det är skola! Men tipsen jag skrev ovan får i alla fall mitt smink att hålla bättre :D Lycka till!
Amanda

2012-08-17 @ 23:30:37
URL: http://gotherese.blogg.se
Emma

Så fint! Önskar jag också kunde sminka mig så, haha!

Svar: Åh tack haha :D
Amanda

2012-08-18 @ 09:10:52
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se
louise

Vad duktig du är, det blev en sjukt snygg sminkning!! Älskar din blogg!!:)

Svar: Åh tusen tack sötnos!
Amanda

2012-08-18 @ 10:40:13
sellwins skönhetsblogg

Jättefint! :)

Svar: Tack :D
Amanda

2012-08-18 @ 11:28:40
URL: http://www.sellwin.se
Josefin

jättefin smminkning :)<3

Svar: Tack Josefin :D
Amanda

2012-08-18 @ 17:43:54
URL: http://jossansfinast.blogg.se
Sara

Suuper bra video! :D

Svar: tack! :D
Amanda

2012-08-18 @ 22:26:24
Sandra

Sjukt bra sminkad. :) ska jag väl börja med och säga men hur kan du misslyckas,eftersom du är så duktig.
Och för det andra så kommer detta bli väldigt intressant. Det första jag får göra är att trixa flera gånger med eyelinern har testat det ett fåtal gånger men blir aldrig nöjd. Sen så behöver jag inga lösögon fransar för jag har vääääldigt långa själv :) Så jag antar att det är ett plus.

Sen det där med att göra så ögonskuggorna smälter in blir också intressant. Haha får nog gå till make up store och be dem sminka mig. Om inte.
Har du några förslag på vart man kan köpa bra färgpaletter? :)
Kram

Svar: Åh tack söta du! :) Lyxigt med naturligt långa fransar :ODom från nelly.com är toppen, använder en av dom i videon och dom är billiga och bra!
Kramar
Amanda

2012-08-21 @ 23:01:02
URL: http://SandraKafka.blogg.se
Frida Skoglund

Snyyggt! =) Vad använder du för filmredigeringsprogram? Jag vill också göra videos men har inget bra redigeringsprogram =(

Svar: Tack Frida! :D Jag använder bara Windows Live Movie Maker :) Väääldigt basic, men det funkar. Sen finns även Moviepad (gratis) som ska vara bra sägs det. Ska testa det tror jag! Kul med videos, skulle verkligen uppskattas :) Kram!
Amanda

2012-08-22 @ 00:41:43
URL: http://fridaskoglund.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600