Testningsdags + rabattkod till er!

 
 
Wiho, nu ska jag testa att både förlänga fransar & bleka tänder. Dessa två produkter kommer från Xbeauty.se, är säker på att flera av er hörttalas om dem förut! Har lääänge velat testa fransnäring, men det är ju så satans dyrt. De flesta kostar runt 1000 kronor, men den här Xlash kostar halva av det priset, thumbs up för det!
 
Jag har aldrig använt tandblekning förr, är det någon som har några spontana tips att komma med? :D
 
Rabattkod:
Nu ger jag er också chansen att köpa Xlash eller XSmile för endast 299:-, istället för 499:-/styck! Fyll i rabattkoden "blogg299" när ni köper produkten (länk till ögonfransserum och länk till tandblekning). Här hittar ni också deras facebook-sida där det finns mer info.
 
Återkommer självklart med recensioner och före/efter-bilder när jag testat.
bloglovin


Kommentarer
André Olsson

Jag har blekt tänderna med BrilliantSmile på klinik och mina tänder blev 7 nyanser vitare (vitare än vad som fanns med på deras färgkarta). Under behandlingen ilade det lite i en tand, men annars kändes det inget alls under eller efter behandlingen. Jag vet dock inte så mycket om hemma-blekning. Jag tror det blir mycket bättre på klinik! :)

Svar: Oj :O Hehe du får kika in om några veckor och se vad jag tyckte om hemmablekning ;D
Amanda

2012-08-11 @ 19:32:31
URL: http://viceolsson.blogg.se
F I L I P P A

Hur länge håller rabattkoden? Och kom gärna med en recension så fort som möjligt då jag är riktigt sugen på tandblekningen!
Hade varit sjukt bra om du tog upp dem här frågorna i ett inlägg då jag inte har en blogg.

Kraaam! :)

2012-08-11 @ 20:55:37
Matilda

Ska bli spännande att se. Jag är sugen på att bleka tänderna, jag har fått för mig att mitt kaffedrickande gjort dem gula haha.

2012-08-12 @ 08:33:04
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Ella

När kommer svaren på frågestunden?
Och kommer du svara på alla frågorna? :)

2012-08-12 @ 10:26:58
F I L I P P A

Hur länge håller rabattkoden? Svara gärna i ett inlägg då jag inte har en blogg, kram! :)

Svar: jag vet ärligt talat inte :/ har försökt maila men får inget svar så jag antar att den räcker ett tag!
Amanda

2012-08-12 @ 10:45:22
sari

tack för rabatten!Beställde igår kväll o idag kom Xlash med posten!

Svar: Åh men gud vad kul att någon fick användning av den :D
Amanda

2012-08-14 @ 17:54:27
URL: http://mymake.blogg.se
Olivera

Åh, tack för rabattkoden! ska nu prova tandblekningen! :D

Svar: åh vad kul :D
Amanda

2012-09-06 @ 18:12:16
URL: http://epicsthlm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600