E.L.F All Over Color Stick

Brukar ni använda highlighter ofta? Själv brukar jag faktiskt skippa det allra oftast, mest för att jag har lätt att bli glansig i ansiktet och tycker bara det förvärras med en highlighter. Man kan ju använda mattare varianter, men det är ändå en sån där grej som jag tenderar att strunta i. Trots det har jag testat en (för mig) ny highlighter från eyeslipsface.se, en krämvariant. Den kommer i ett "stick" och egentligen kan man använda den till lite vad man vill, den heter All Over Color Stick. Gillar den! Kan vara kul att använda till lite festligare tillfällen. Ska också testa den som primer för ögonlocken.
 
En nackdel är dock att trycket på framsidan försvinner n'stan innan man hinner använda den.. Färgen heter "Spotlight", kostar endast 18 kr!
 
På handen
 
På kinderna. Fint och diskret ^^
 
GLÖM INTE ATT STÄLLA FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN!
bloglovin


Kommentarer
Anonym

färgar du dina ögonfransar/ögonbryn?

Svar: Nope!
Amanda

2012-08-02 @ 21:46:04
Sara

Jag använder den flitigt! Finns ju en gyllene också som är så fin på sommaren! Framförallt gillar jag att använda dem lite mitt på läpparna över en läppenna, ger en supereffekt! Som primer plockar den fram pigmenten förvånansvärt bra, men det ger ingen hållbarhet dessvärre.

2012-08-03 @ 10:22:14
URL: http://eyedust.blogg.se/
Matilda

Jag har också glansig hud och använder inte heller highlighter särskilt ofta. Dock brukar det fungera bättre att ha det precis under ögonbrynen, det blir superfint :)

2012-08-03 @ 16:55:16
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600