Dagens naglar - Exclusive Pink

Detta är egentligen inte dagens naglar, utan jag bar dessa för några dagar sedan, men jag tänkte fortfarande att det kunde vara kul att visa er då jag väldigt sällan har något annat än naturliga färger på naglarna. Men jag tänkte försöka bättre mig på den fronten och våga mig på lite mer färg! Dock är jag ju en sucker för beige/rosa halvgtransparenta lack...
 
 
 
 
Började med en bas av Isadora Wonder Nail "Perfect Nude" och tänkte nöja mig där. Men sedan bestämde jag mig för att sätta dit lite strasstenar, dessa kommer från Depend och är jättegamla, men det går säkert att hitta liknande på Åhléns! Hur som helst ett roligt sätt att piffa till vardagsnaglarna, eller vad tycker ni? ♥
bloglovin


Kommentarer
Evelinasfina skönhetsblogg

Gud så snyggt :)

2013-09-16 @ 18:15:59
URL: http://evelinasfina.se
Sofie

Jättefint! Stenarna gjorde verkligen det där lilla extra :)

2013-09-16 @ 18:29:59
URL: http://www.beautybysoffy.blogg.se
johanna

Fint! extra snyggt med stenarna! :)

2013-09-16 @ 20:39:58
URL: http://tigermysig.blogg.se
Hanna

På ditt sminkbord har du en "låda" i silver med servetter i typ, vart har du köpt själva servett hållaren och servetterna?? Tacksam för svar, hoppas du förstår vad jag menar! Kram :)

Svar: Hållaren kommer från IKEA och servetter brukar jag köpa på Åhléns :) Kram!
Amanda

2013-09-16 @ 20:54:56
emma

hej skulle du kunna lägga upp en video på hur man kan använda den colourtatto? har själv velat köpa den men jag är nybörjare med smink och vet inte hur jag skulle kunna använda den utan att bara kleta på den:/

2013-09-17 @ 00:14:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600