Urban Decay Naked 2 Palette

Eftersom många ville få en närmare titt på Naked 2 paletten från Urban Decay som jag köpte när jag var i New York! Är själv så otroligt nöjd med den här paletten, absolut ett av de bästa köpen jag gjorde där borta. För mig fanns det ingen som helst tvekan om jag skulle ta den vanliga Naked-paletten eller denna, tycker att den här har finare färger och mer balans på något sätt!
 
Är som sagt väldigt nöjd, men om jag skulle få ändra på något hade jag gärna velat ha en till highlighter-färg! Men annars - perfektion! Skuggorna är härligt pigmenterade och känns sådär lagomt mjuka och är underbara att jobba med. Borsten som kommer med är bra också!
 
 
Swatches: "Foxy" (syns knappt), "Half Baked", "Bootycall", "Chopper", "Tease", "Snakebite"
 
"Suspect", "Pistol", "Verve", "YDK", "Busted" och "Blackout"
 
 
Tyvärr minns jag inte vad jag gav för paletten, men jag skulle gissa att den här i Sverige kostar mellan 400 och 500kr. Tror att Urban Decay finns på vissa av dem Sephora som öppnat i Sverige, tror bland annat på Sephora på Biblioteksgatan och i Täby. Annars är jag faktiskt osäker på om UD finns att få tag på genom svenska hemsidor, men googlar ni finns det massor av utländska sidor som erbjuder märket! ♥
bloglovin


Kommentarer
Elina

beautybay.com har flera UD produkter (och en massa annat), man ser priset i sek men summan beror på hur £ ligger då det är en brittisk sida. Nästan bäst av allt, FRI frakt! :D
Jag har beställt därifrån flera gånger så den är säkert också!

Svar: Tack för tipset! :D
Amanda

2013-06-07 @ 23:12:44
URL: http://sweeeden.blogg.se
MatildaSari

Nu blev jag jättesugen på att köpa Naked 2 paletten, den värkar super bra med väldigt pigmenterade skuggor:)

2013-06-08 @ 09:42:44
URL: http://matildasari.blogg.se/
Sofie

Har själv alla tre Naked-paletter och de är ju så jädra läckra och underbara alltså, får inte nog! :D

Svar: Åh avis!
Amanda

2013-06-08 @ 14:27:42
URL: http://annasofiekarlsson.sajk.com
Anonym

Så avis!

2013-06-24 @ 19:28:50
URL: http://cosmetic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600