Recension - TanCan Wipes

Nu när sommaren är här och man äntligen börjar få lite färg på kroppen kan det hända att pigmenten i ansiktet inte riktigt hinner med, att ansiktet har en ljusare färg än kroppen är vanligare än vad man kan tro. Det kan man enkelt fixa till med sminket, men det är ju inte alla dagar man vill gå runt i smink och speciellt inte nu när det är varmare. Det man istället kan göra är att använda brun utan sol i ansiktet. Det bästa är att använda en brun utan sol som är anpassad för ansiktet eftersom huden där inte är samma som på resten av kroppen.

 

Tidigare idag testade jag TanCan’s Wipes som är speciellt anpassade för just ansikte och hals. Dom är superenkla att använda, allt man behöver göra är att svepa servetten över rengjort och skrubbat ansikte. Efter någon timme hade ansiktet fått lite lätt färg och ett härligt glow. Definitivt värt att använda för att få en lätt solkysst look med tanke på hur enkla de var att använda och dessutom kände jag mig & såg mycket fräschare ut efter att jag använt dom. För att behålla färgen kan man använda dom några gånger i veckan. Tumme upp!

 

TanCan Wipes finns att köpa på smink.net för 16kr/styck!

 

 
 
bloglovin


Kommentarer
Mika

Du är så vacker! :)

Svar: Åh men tack <3
Amanda

2013-06-18 @ 22:34:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600