BikBok Nailspray

Det har börjat ramla in billiga varianter av nagelsprayer i klädkedjornas butiker, bland andra H&M och BikBok har hakat på trenden och den sistnämndes variant köpte jag för några veckor sedan och har nu hunnit testa det på ett nagellack. 
 
Idén med dessa sprayer är att de ska få nagellacket att torka snabbare - perfekt för oss som inte har tålamod nog att vänta på segtorkande nagellack. Man sprayar bara enkelt naglarna från ett avstånd på 30 cm och sedan är det meningen att nagellacket torka!
 
Pris: 39kr
Vart: BikBok's butiker
 
 
Jag tyckte att sprayen gav nagellacket hjälp på traven, men helt torrt vart det inte efter användning. Men det är fortfarande en produkt som underlättar! Första nageln jag testade på fick som en liten fläck av sprayen, men det problemet hade jag inte på resten av naglarna så det kanske bara var första sprutet som var lite knasigt.
 
Mitt beytg: 3/5
- Som sagt så hjälper sprayen till lite, men man får fortfarande vänta på att lacket ska torka!
 
 
 
bloglovin


Kommentarer
Sanne

Jag älskar verkligen din blogg! Du är så talangfull, och jag uppskattar dina råd såå mycket!! :)

2013-07-09 @ 00:06:58
URL: http://sanneenemark.blogg.se
Anonym

Jag ÄSLKAR din blogg! Den är jätte bra och ger mig inspiration!:)

2013-07-10 @ 00:28:04
Sofie

Låter kul! Tycker du det är värt att köpa ett (iofs inte så dyrt men ändå)? :-)

2013-07-10 @ 22:33:45
URL: http://www.beautybysoffy.blogg.se
Linnea Wiklund

Om du vill att lacket ska torka helt på ca 30 sekunder så har jag ett litet tips till dig :)
Innan du börjar måla naglarna, häll en liten skål eller burk med kallt vatten, ställ in burken i kylskåpet och börja måla naglarna. När du är klar så tar du ut burken och lägger i några isbitar, tre eller fyra kanske, stoppa i naglarna i burken och lacket torkar direkt :) Funkar verkligen!

2013-08-03 @ 15:00:09
URL: http://linneawiklund.blogg.se/
Hannah

Åh vilka fina bilder! Jag älskar din blogg!

2013-09-12 @ 19:28:11
URL: http://hhannaah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600