MAC Viva Glam Lipglass Nicki Minaj

Helt kär i detta läppglans ♥ När jag la upp min sminkkolektionsvideo fick jag önskemål om att visa lite bättre bilder på detta läppglanset, så det tänkte jag göra nu. Detta är en Viva Glam-produkt, vilket innebär varje krona av försäljningen går till hjälp mot AIDS och HIV. Mycket värt de 190 kronor det kostar! Älskar den barbie-rosa färgen, det blir riktigt glansigt och håller länge. Lipglass från MAC kan vara lite klistriga, vilket många kanske inte gillar, men jag tycker inte att det är så kladdigt att det stör. Love love love!
Endast med läppglanset på! Pigmenterat och fint! 
 
bloglovin


Kommentarer
André Olsson

Du passar så sjukt bra i din nya hårfärg!! :D

2012-10-08 @ 14:56:31
URL: http://viceolsson.blogg.se
Anonym

Omg switch eyes with me? Lol, love your eye color. Cute pink shade for the lipgloss, bleeh 190 is quite expensive though s:

Svar: haha aaw, thank you! yeah, it's quite expensive, but i'ts for a good cause :D
Amanda

2012-10-08 @ 17:13:54
hanna

jätte fint läppglans! :) undrar bara om du har läppstift under läppglanset, eller om det blir en sådan fin färg? :D

Svar: visst är det helt underbart :D nope, läppglanset är väldigt pigmenterat i sig, så det är utan läppstift under :)
Amanda

2012-10-08 @ 18:33:49
URL: http://likeateengaer.blogg.se
ella

Kan du inte ge tips på billiga och fina läppglans?
Det ser helt underbart fint ut men det känns onödigt att köpa ett läppglans för 190 kr..

Svar: Tycker Viva La Divas är bra! :D
Amanda

2012-10-12 @ 23:40:19
URL: http://ellalouise.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600