Dagens look - Swimming in your world is something spiritual

 
I denna sminkning la jag den mörkare färgen både i inner- och yttervrån. När man gör detta blir sminkningen väldigt effektfull, använder man en ännu mörkare färg får man såklart mer effekt. Mitt på locket la jag en riktigt fin skimrig skugga som reflekterar ljuset jättefint, perfekt att använda till en sån här typ av sminkning!
 
Har använt:
MUS High Tech Lighter "Platina" (primer)
Skuggor från Too Faced paletten "Naked Eye"
Mascara från VR
 
Kinder:
KICKS Blush "Must Have"
 
 
bloglovin


Kommentarer
SOFIA

Alltså herregud vad vacker du är!!
Jag såg precis din "2012 Favoriter" video och den var verkligen jättebra :D Jag har också precis börjat kolla på The vampire diaries, så är också på säsong ett haha.
Kram på dig fina du, hoppas att ditt 2013 blir grymt!

Svar: Åh tusen tack för dina värmande ord, vad glad jag blir! Detsamma till dig, kram kram!
Amanda

2013-01-03 @ 16:23:59
Emelie

Hej jätte bra blogg och du är jätte sööt inspireras verkligen av dig!! :) <3
När ska du presentera vinnaren från ´´lucka 24´´ är så nyfiken :) !!

Svar: Åh tusen tack :D Den är redan presenterad ^^ Kolla några inlägg tillbaks!
Amanda

2013-01-03 @ 18:48:25
Frida Skoglund

Skitsnyggt! :)

Svar: Tack snygging!
Amanda

2013-01-03 @ 19:30:44
URL: http://fridaskoglund.com
SMINKBLOGG!

så sjuuukt snyggt!
Och så himla fin du är!! ♥

Svar: Taack <3
Amanda

2013-01-03 @ 21:42:40
URL: http://makeupandstuuff.blogg.se
Annie

Jätte snyggt! :D måste fråga, har du någon palett från Nelly.com. Funderar på att köpa en men vet inte hur bra dom är! :)

2013-01-04 @ 11:00:53
URL: http://mylifeasannie.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600