Recension - Deborah Milano 24 Ore Absolute Volume Mascara

Här kommer en liten recension på en mascara som jag fick hem från Deborah för ett tag sedan, den heter 24 Ore Absolut Volume och utlovar mycket volym, bra svärta och ett hållbart resultat. Denna mascara lanserades i samband med Deborah Milano firade 50 år sedan de kom ut med första mascaran. Har nu testat den ett tag så jag känner att jag har tillräckligt med kött på benen för en recension!
 
Mascaran kostar ca 129 kr, men på eleven.se kostar den 99 kr [länk]!
 
För det första är ju förpackningen helt urläcker, eller vad tycker ni? Den känns rejäl i handen och ger en lyxig känsla på något sätt. Har hört lite delade åsikter om den, vissa till och med hatar den, medan alla hyllar den, men så brukar det ju i och för sig vara med mascaror. Borsten är väldigt stor och har mindre strån ut mot tippen för att man lättare ska kunna komma åt de små fransarna i ögonvrån. Jag gillar verkligen formulan på den här mascaran, den är lagomt "blöt" och blir riktigt svart på. Dessutom håller den bra, precis som den utlovar. Jag tycker att den separerar fransarna väldigt fint och gör dom långa, dock finns det mascaror som ger bättre volym måste jag säga. Jag upplever ibland att fransarna blir aningen spretiga. Men allt som allt är jag nöjd med mascaran, den passar bra för mina fransar!
♥ ♥ ♥ ♥  4/5
Ger den lite avdrag för att den inte riktigt ger den där supervolymen den utlovar och den gör fransarna lite spretiga.
 
FÖRE / EFTER
 
bloglovin


Kommentarer
Caroline

Ser helt okej ut!

Svar: Sen bör tilläggas att mina fransar inte är de vackraste från början ;D
Amanda

2012-10-30 @ 13:53:02
Clara

Har följt din blogg sen du starta men har aldrig kommenterat så detta är första gången och din blogg är bäst o ser att du har börjat upptadera mycket, gillas. Så jag undrar ifall du kan göra en morgon o kvälls rutin? alltså filma det :)

Svar: Åh tack! :D Det kan jag absolut fixa, får se när jag har tid & lust! :D Kram!
Amanda

2012-10-30 @ 16:47:26
johanna

hej , kan inte du göra ett inlägg om e.l.f produkterna och typ visa vilka produkter du har därifrån? (:

Svar: Har gjort en video om dom här: http://getgorgeous.blogg.se/2012/august/elf-videon.html
:DD
Amanda

2012-10-30 @ 22:11:46
joanna

Jag har sett att du använt läppennan "in the flashlight" från MUS och jag tyckte det var snyggt och skulle passa bra när jag ska vara vampyr nu på lördag, men det fanns inte på Kicks i min stad. Så jag tänkte om du vet någon liknande färg på läppenna eller någon annan snygg röd? :)

Svar: Haha, lite lustigt för jag har varit på jakt efter den perfekta vampyr-röda färgen idag, har letat som en GALNING, utan resultat... Hittade dock en del läppstift (själv ville jag har pennform), bland annat från Viva La Diva som hade 2-3 stycken snygga, dom är ju inte så fasligt dyra heller (70 kr). Kollade inte in Isadoras läppstift, men dom har ju en hel del att välja bland så man tycker ju att det borde finnas där. Jag köpte en läppenna från Maybelline idag, den var inte riktigt vad jag letade efter, men jag köpte den ändå. Det var nummer 540, lite mörkare röd, väldigt snygg faktiskt!Lycka till i alla fall! Kram
Amanda

2012-10-31 @ 21:01:58
URL: http://grattiskort.blogg.se/
Sarah

Åh denna var riktigt snygg! Ska absolut ta insperation från denna sminkning till helgen! :)

Svar: Åh tack, vad kul! :D
Amanda

2012-11-04 @ 17:02:13
URL: http://cosmetic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600