Make Up Stores nya kollektion Bon Bon!

Bild från Make Up Store
 
Många av er har säkert redan sett Make Up Stores vinterkollektion som det skrivits om en hel del den senaste veckan. Har själv haft kollektionen liggandes i mina lådor i väntan på att få bli fotograferad och använd och nu äntligen! Linda Hallberg ligger bakom denna kollektion som är inspirerad av bakverk och sötsaker.
 
Jag tycker att det är en bra kollektion men jag tycker inte riktigt att temat på produkterna uppfyller de förväntningar man får när man hör namnet "Bon Bon" och ser pressbilderna. Någon som håller med mig? Färgerna i kollektionen är ju ganska murriga och mer åt det eleganta hållet. Hur som helst så tycker jag ändå om färgerna, men de passar helt enkelt inte ihop med beskrivningen av kollektionen.
 
Förutom produkterna nedan innehåller kollektionen också ytterligare en Microshadow och Strasstenar. Kollektionen lanseras någon gång i November, håll utkik om ni vill ta del av produkterna ♥
 
Nailpolish "Nesja" och "Silje" 130 SEK, Microshadow "Pistachio Biscotti" och "Cinnamon Bread" 140 SEK, Lipgloss Wand "Geranium" 145 SEK, Lipstick "Cherry Pie" 170 SEK, Eyedust "Chocolate Fondant" 135 SEK och Eyepencil "Chocolate Cheesecake" 135 SEK
 
Stjärnan i kollektionen är definitivt Eyedusten "Chocolate Fondant", så supersnygg!
 
Vill ni ser swatches på någon särskild produkt? Hojta till isåfall så fixar jag!
bloglovin


Kommentarer
Anna-Cee

Jag är väldigt nyfiken på det röda läppstiftet!

Svar: Du ska få en närmare titt på det ;)
Amanda

2012-10-25 @ 18:15:53
URL: http://anna-cee.blogspot.com
lina

Kan inte du göra en recension på chocolate fondant? :)
Jättefin blogg*!

Svar: Ja absolut! :)
Amanda

2012-10-25 @ 18:59:47
URL: http://www.linakardin.devote.se
Michelle

diggar den nya kollektionen! :D

Svar: Ja :D Jag med!
Amanda

2012-10-25 @ 20:30:10
URL: http://michelleosein.se
Johanna

Köpte en hel del från kollektionen igår, älskar den, men jag håller med dig om att färgerna är inte riktigt det man förväntar sig när man ser bilden. Men så fin så fin ändå :)

Svar: Ja eller hur! Men dom är verkligen superfina så det gör som sagt inte så mycket ;)
Amanda

2012-10-26 @ 11:01:19
URL: http://jsundholm.blogg.se
Anonym

Jag skulle ilja se swatch på ögonpennan och ögondustet! :)

Svar: Det ska jag fixa! :D
Amanda

2012-10-28 @ 11:50:20
sminkblogg!

Hej, jag skulle vara asglad om du kollade in min blogg & samtidigt svarade på detta som jag ska fråga dig nu? :)

Hur får du allt det sminket, den kollektionen? Hur har du kommit så himla långt? Jag vill också vara lite ''kändare''. Riktigt tacksam för svar, kram ♥

Svar: Hejhej! Ibland köper jag själv & ibland får jag det gratis av företagen! Till en början mailade jag själv runt företagen och frågade om de ville samarbeta och nästan alla tackade ja! Nu för tiden är det dock företagen som frågar mig när bloggen blivit lite större. Men jag tror det är viktigt att i början ta kontakt med företagen, hur ska de annars veta att man finns? :)
Hur jag kommit så långt... Ja du ;) Jag har haft tur antar jag! Blivit länkad på blogg.se's framsida många gånger osv. Annars har jag själv inte gjort så mycket för att bli större för det är inte det viktigaste för mig! Det går som de går, och de som vill läsa läser :)

Lycka till med bloggen tjejen! Stor kram
Amanda

2012-10-28 @ 18:29:17
URL: http://makeupandstuuff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600