HAUL-video!

Tyckte det var dags för en!
  
 
bloglovin


Kommentarer
lovisa

Hej :) Mitt hår är damplockigt och jag måste slopa plattången nu för att mitt hår är så slitet. Men har du några tips för lockigt hår hur man ska göra för att kontrollera det liksom? :) Det blir så lätt jääättevolymigt och frizzigt även fast jag har i gelé när det är lite fuktigt efter dusch :(

Svar: Hej! Hm.. Det där med lockigt hår är inte riktigt min avdelning då jag inte har så lockigt hår själv! Har du testat krämer som gör det plattare? T.ex. såna som man har i innan man blåser håret. Det är tyvärr det enda jag kan komma att tänka på! Kram!
Amanda

2012-11-04 @ 20:55:47
URL: http://lovisaerika.blogg.se
Caroline

Gör meeer videobloggar! Dom är bäst :)

Svar: Tack :D
Amanda

2012-11-04 @ 21:35:14
A beauty freak

Åå kan du skriva vad du tyckte om highlightern från kicks i något inlägg? :) Har länge varit på jakt efter en men har inte vetat vad jag ska sats på :)

Svar: Ja det kan jag göra :D
Amanda

2012-11-05 @ 23:06:04
URL: http://cosmetic.blogg.se
hanna

Såg videos med dig på youtube och fastnade! haha
Måste bara säga att du är nog den sötaste människan jag sett :o och jag skojar inte! Dina ögon och ditt leende dödar ju ! Hade gärna haft det själv :D

Svar: Men åh! <3 Tusen tack, vad söt du är! Blir helt varm i hjärtat, hihi ^^ Stor kram!
Amanda

2012-12-11 @ 01:42:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600