Dagens fråga - Tandställning

Har du tandställning? Men på bilden i headern ser dina tänder jätte fina ut ju:)Inget illa menat, jag har oxå tandställning så min fråga är ifall det finns något speciellt man ska tänka på i smink väg för att inte "framhäva" den? Bra inlägg annars:)

Tänkte att det var lika bra att svara på detta i ett inlägg, dels så att alla vet men kommenteraren lämnade ingen mail eller något så jag hoppas att du ser detta! :) Ja, jag har tandställning och har haft det i knappt 4 månader nu. Egentligen så var det väl inget större "fel" på mina tänder, men de undre framtänderna var liksom formade som en solfjäder eller vad man ska säga, så ibland skavde det i gommen.

Att jag har tandställning är inget jag tänker på när jag sminkar mig... Men när jag tänker efter så använder jag inte längre starka färger på läpparna för att inte uppmärksamheten ska dras mot munnen, tråkigt nog! Så det kan man ju alltid tänka på men jag tycker absolut inte att tandställningen ska hindra dig från att sminka dig som du vill! Och tack hihi :)

Bild från när jag precis fått min tandställning.

bloglovin


Kommentarer
Thilde

OJ vad glad jag blev:D tack!

2012-03-05 @ 21:43:53
Anonym

gud vad snygga ögonbryn! :) och bra blogg för den delen ;)

2012-03-05 @ 23:09:12
Celle

Har haft tandställning i ungefär 15 månader nu, verkligen hatar det..haha..

Speciellt på bilder, visar aldrig tänderna på bilder, för att jag tycker det blir jätte fult.. :c

2012-03-06 @ 11:34:17
URL: http://lifeascelle.blogg.se/
Josefin

gjort en ny header på bloggen, kommetnera va du tycker ;) <3

2012-03-06 @ 14:42:41
URL: http://jossansfinast.blogg.se/
Annie

Jag hade tandställning när jag gick på högstadiet, då tyckte jag det var jätte häftigt ( det var när Darin precis hade varit med i idol och man tyckte tandställning var jätte coolt bara för han hade det) tyckte inte det var så coolt så länge när man fattade hur jobbigt det var ;) men 1,5år lidande har man nu raka snygga tänder, precis som Darin har nu ;) haha!

2012-03-06 @ 17:53:15
URL: http://narvefors.blogg.se/
madde

Skulle inte du kunna skriva om hår produkter och sådant också? :)

2012-03-06 @ 19:33:40
URL: http://mmadeleine.blogg.se/
Amanda

Hehe har oxå tandsällning, så jag vet hur det är! Bara längtar efter att ta ut den!

2012-03-06 @ 22:16:46
URL: http://rainbowandunicorn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600