Deborah Trio Hi-Tech Eyeshadow

Hej på er ♥ Hoppas att ni hade en fin midsommar, hade tyvärr inte tid att uppdatera igår men jag antar att det inte satt så många framför datorn, så hoppas det är okej! Jag firar midsommar ute i skärgården med en massa människor ihopträngda i en liten stuga hihi, myspys.
 
Häromdagen landade en tre-palett från Deborah i min brevlåda. Jag fick en med lila/rosa nyanser, älskar färgerna! När jag swatchade dom verkade de riktigt bra, men jag blev faktiskt lite besviken när jag la dom på ögonlocken... Det vart mest skimmer! La dom över en Too Faced Shadow Insurance Candlelight, men ska nästa gång testa en riktigt klistrig bas, som en High Tech Lighter för den ville inte riktigt fästa. Man kan också applicera med en fuktag pensel, tror att resultatet blir mer pigmenterat då med! Dessa paletter finns i 8 olika färgkombinationer och kostar 135 kronor styck. Ni kan hitta dem bland annat på eleven.se
 
Snygg design!
 
Swatches
 
På ögonlocket... Inte lika intensiv som på swatchen!
bloglovin


Kommentarer
Camilla

Borstarna rengörs varje dag och jag använder inte ens borsten till att ta upp concealer utan använder en ren spatel och lägger upp det på handen, en gång. Så det är lite skumt det där med knottor och finnar som dyker upp ibland...

Svar: Hm... Och du har aldrig någonsin stoppat fingrar eller penseln i den? I så fall har jag ingen aning om varför du får finnar :O Skumt som sagt..
Amanda

2012-06-23 @ 18:38:29
URL: http://thisiscamilla.blogg.se
B R O W N S U G A R

Fina färger!

2012-06-24 @ 16:11:32
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
B R O W N S U G A R

härliga nyanser!

2012-06-24 @ 16:12:56
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Fanny

har du färgat eller målat dina ögonbryn?

Svar: Jag fyller i dom med brynskugga varje dag :)
Amanda

2012-06-27 @ 11:14:19
URL: http://mystream.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600