Ett måste i handväskan!

Hej mina vänner! Förlåt förlåt förlåt för min usla uppdatering, trodde att jag skulle ha massor av tid och inspiration till inlägg nu när jag är ledig, men faktum är att jag känner mig totalt oinspirerad och jag spenderar hellre min tid med att njuta av ledigheten och hitta på roliga saker. Får så dåligt samvete för ni är en hel del som ändå kikar in de dagar jag inte uppdaterar... Ska försöka ändra på detta! Kan inte ni snälla komma med förslag på inlägg ni vill se i bloggen? Ni kan ju skriva era önskningar i kommentarsfältet så ska jag försöka bocka av så många jag kan ♥ Appropå kommentarer - FÖRLÅT för att jag är sämst på att svara dom! Ligger efter med 65 kommentarer som jag måste kolla igenom, godkänna och svara på. Haha, varför blir det alltid så? Samlar alla på hög och till slut blir det en hel drös... Men jag ääälskar era kommentarer, dom gör min dag! Så sluta inte :)
 

Nu till ämnet, jag har "upptäckt" den perfekta lösningen när det kommer till att förvara parfym i väskan! Har visserligen vetat om att denna funnits ett bra tag nu, och har velat ha en men inte fått tummen ur för att köpa. Igår när farmor kom hem från kryssningen med hennes tjejer (hihi ♥) hade hon köpt en sån till mig, så himla bra!
 
"Travalo". Såhär ser själva behållaren/flaskan ut. De finns i flera färger. Dessa kostar ca 115 kronor. Förutom att ha i handväskan är det ju toppen att ha med på resan, i handbagaget på flygplanet osv. Läs mer om den här och köp den här.
 
 
Det är superenkelt att överföra parfymen till Taravlon, man bara tar av spray-grejen på sin parfym och pumpar några gånger. Jag är en sån som gillar att gå omkring med en massa saker i väskan, däribland parfym och speciellt nu för att jag använder Beyoncé's Heat Rush, älskar den men den håller inte särskillt bra under dagen. Därför är Travalon perfekt!
bloglovin


Kommentarer
Rebecka

Säg inte förlåt! Det är din blogg och du ska blogga när du har tid för det och känner motivation :D älskar din blogg!
Fortsätt skriva precis sånna inlägg som du gör nu så blir det toppen ska du se!

Svar: Åh taack tjejen <3
Amanda

2012-07-21 @ 16:06:43
cornelia

Hej!
Skulle vara jätte kul att få se fler videos i bloggen!
Kanske någon video då du visar dina rouger&bronzers, och nån där du visar dina nagellack! Skulle vara superkul att se!
Kram:)

2012-07-21 @ 16:32:23
Bonnie

Jag har en likadan - superbra!

Jag vill se din sminkförvaring/sminkkollektion :)

2012-07-21 @ 16:35:31
cornelia

..och/eller en video där du visar hur du sorterar ditt smink, och alla dina elf produkter, (om du har beställt därifrån nångång?:]])

2012-07-21 @ 16:37:46
Sofie

Ååh, älskar dessa!
Klickade hem en kopia från eBay för ca 40 kronor och har testat den nu i helgen och det är ju så smidigt! Det enda var bara att locket var lite löst men det fixade jag med en liten tejpbit!

2012-07-21 @ 17:02:28
URL: http://annasofiekarlsson.sajk.com
emmie

Visa din smink kollektion <3

Svar: Ska jag göra :D Så fort jag kommer hem till mamma... I en video kanske? :)
Amanda

2012-07-21 @ 19:21:49
URL: http://emmiewald.blogg.se
Mysan

Hej!! Kan du kolla in min blogg som står på bloggadress? Skulle bli tacksam om du kollade!! Föressten jag älskar din blogg jag är typ tio gånger per dag inne på din blogg:)

Svar: Hej! Absolut, superfin blogg :) Lycka till med den! Kram
Amanda

2012-07-22 @ 16:04:14
URL: http://mysansfashion.blogg.se
Sanna Andersson

men om man skulle vilja fylla den med en ny parfym, hur blir det då ? jag tänker att dofterna måste blanda sig, eller ?

Svar: Om man vet att man kommer vilja ha olika är det bara att fylla på med lite lite i taget :D
Amanda

2012-07-28 @ 09:27:39
URL: http://moonzanna.se/
Sanna Andersson

jag tänkte mer att om du har haft en parfym i den ett tag och sen fyller på med en annan när den första är slut. Blandar sig dofterna och då el funkar det ?

Svar: ahaaa... det har du kanske rätt i :O har inte testat
Amanda

2012-08-21 @ 08:18:00
URL: http://moonzanna.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600