Amanda testar - Fanzy Lip Tattoos!

Har ni hört talas om Fanzy Lip Tattoos? Sjukt kul idé! Fick chansen att testaFanzy Lip Tattoos från fanzystore.com. Jag vart faktiskt imponerad av hur enkla de var att applicera, man börjar med att klippa till formen (här bör man dock vara nogrann, det är inte lätt att få bort det som hamnar utanför), sen klistrar man på dom på läpparna och baddar med vatten, precis som dom tatueringarna man hade när man var liten. Tattoo:sen lägger sig jämnt och snyggt och de ger bra intensitet.
 
Fanzy Lip Tattoos håller något otroligt bra, lite för bra nästan. Haha, det var ingen vacker syn när jag försökte få bort de där jäklarna från läpparna... Först testade jag med vanlig sminkborttagningsmedel för vattenfast smink, såg inte ens någon skillnad. Började gnugga ordentligt, samma sak, ingen skillnad. Testade sen med olivolja och gnugga med (det står på förpackningen att man inte ska använda oljebaserade produkter ovanpå, så jag tänkte att det borde funka), kunda ana en liten skillnad om jag kollade noga. Det slutade med att jag dränkte tandborsten i olivolja och stog och gnuggade tills jag blev alldeles skinnflådd, haha. Har i och för sig fortfarande lite rester kvar, men nästan allt är borta i alla fall. Haha!
 
Jag skulle nog inte använda dessa till vardags eller ens fest, dock till fräna bilder och på halloween! ;)
 
 
 
Ni finner dessa HÄR. De kostar 49 kr styck och de finns i de varianterna ni ser på bilderna!
bloglovin


Kommentarer
julia nilsson

jag har precis återupptagit mitt skönhetsbloggande så det vore urkul om någon skulle vilja kika in på min blogg : beautyrookie.blogg.se!
tack på förhand! :)

2012-07-25 @ 17:17:17
URL: http://beautyrookie.blogg.se
Ella

Men gud va coolt!
Har sett såna flera gånger men aldrig trott att det skulle funka så bra, men det verkar ju jobbigt att dem fastnar så hårt..

2012-07-25 @ 17:58:16
Matilda

Haha, coola! Inget jag skulle använda till vardags men de var ju roliga.

2012-07-25 @ 18:57:40
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Mysan

Hej Amanda!!
Jag hade tänkt köpa en concealer från MUS och jag hade velat testa Cover All Mix men sedan kom jag på att jag kunde köpa Easy Cover Blue istället för att testa om jag tycker MUS är bra. Jag undrar om du kan göra en recension på Easy Cover Blue från MUS någongång (om du inte redan har gjort det). P.S Kika gärna in min blogg!!

Svar: Hej! Förlåt för sent svar :< Här hittar du recension på cover alla blue: http://getgorgeous.blogg.se/2012/march/recension-easy-cover-blue.html Kram!
Amanda

2012-07-27 @ 06:35:01
URL: http://mysansfashion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600