Best of browns

Bruna skuggor kan jag aldrig få nog av! Tycker att bruna färger är dom allra bästa när det kommer till ögonskugga, det går att få till både vardagliga och mer festliga sminkningar. Love it! Här har ni mina favorit-brunisar!


The Body Shop Eye Colour "nr. 10", KIKO Make Up Milano Eyeshadow "nr. 123", MAC Eyeshadow (matte) "Copperplate", Make Up Store Microshadow "Money Talks"


Swatches i ordning efter hur skuggorna ligger på första bilden. Om jag ska välja en absolut favorit så blir det KIKO's! Älskar den, grymt pigmenterat och otroligt fin och användbar brun färg. Dock kan jag inte hitta en svensk webshop man kan köpa den på, mamma köpte den till mig när hon var i Italien. Lite synd, hade gärna velat testa fler ögonskuggor från dem!
bloglovin


Kommentarer
Lovisa

Åh, jag älskar KIKO's smink! :D

2012-01-18 @ 15:08:32
URL: http://lovisakanniusblogg.blogg.se/
Anonym

Kiko's smink är helt grymt!! köpte ett läppstift i paris, sjukt bra och för 2,5 euro! helt galet! det var i en galleria, jag väntade på min mamma och så tänkte jag att jag kunde gå in där även fast det såg dyrt och exklusivt ut, men det visade sig vara billigare än skitsmink till och med!

2012-01-18 @ 19:04:43
Lovisa

Sv: Jag har testat en mascara, 2 nagellack och en flytande eyeliner. Tycker om alltihop! :D

2012-01-18 @ 20:34:19
URL: http://lovisakanniusblogg.blogg.se/
josefin

Håller med dig om att bruna skuggor är bäst! En av mina favoriter är Isadora light & shade eyeshadow i färgen creamy cacao :)



Hoppas du har en bra kväll! <3

2012-01-18 @ 21:21:04
URL: http://josefinast.devote.se
Ika

Åh va fina! :)

2012-01-18 @ 21:40:51
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Hilda

Älskar den bruna skuggan från KIKO, köpte den när jag var i italien i höstas och använder den varje dag, grym! :) Hoppas dom kan sälja i sverige eftersom det är billigt och bra! :)

2012-01-18 @ 21:41:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600