Resa med smink

Hej! Allt bra med er? Idag åker jag hem till Karlstad, tåget går om några timmar och innan dess tänte pappa och jag åka och ta en mysig fika någonstans. Imorgon åker mamma och jag äntligen till Göteborg! Älskar den staden alltså, helt fantastiskt bra! Jag har tidsinställt flera inlägg till er som kommer upp under de här dagarna, vi kommer hem på lördag så på söndag någon gång kommer jag antagligen visa vad jag köpte i skönhetsväg!

Så idag tänkte jag visa er hur min sminkväska ser ut som jag alltid har med mig när jag åker bort någonstans.


Den kommer från Make Up Store och har tre stora fack. En lite annorlunda modell som jag älskar! Det blir lite som en dragspelseffekt med den här, utan något i är den ganska liten, men fyller man den med grejer så vidgas den liksom ut. Så därför tar den upp olika mycket plats beroende på hur mycket man har i den. Jag är en sån som alltid packar alldeles för mycket med mig och eftersom den här väskan sväljer väldigt mycket passar den mig perfekt! Jag har haft den i 1,5 år ganska exakt och jag tror inte att den finns kvar tyvärr, men jag vet att det finns att få tag på liknande modeller på andra ställen. Bland annat Björn Borg har jag sett har en liknande.


Med den följde också ett penselfodral som jag verkligen rekommenderar att ni använder när ni reser, det är viktigt att skydda penslarna! Dessa finns och få tag på lite överallt tror jag, behöver själv en större eftersom jag skulle vilja få plats med fler penslar. Om någon/några dagar kommer det upp ett inlägg där jag tipsar om vad man kan göra om man inte har ett penselfodral. Här ser ni också hur väskan ser ut när man öppnar den.
bloglovin


Kommentarer
Sofia

Ska utan tvekan införskaffa en sån, jag flyttar ganska ofta mellan min lägenhet, min pojkväns och föräldrarnas hem. Brukar alltid lägga allt i samma necessär men man borde ju tänkt på att det kanske inte är det bästa för borstarna. Tack för en grymt bra blogg :)

2012-02-29 @ 10:39:38
URL: http://sooph.devote.se
Ika

Åh va härligt att åka till Göteborg, helt klart den mysigaste staden! Ha så kul där borta :] Kul att du har gjort tidsinställa inlägg också så man har något att läsa/se medans du är borta ^^

2012-02-29 @ 12:53:35
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
mirela

Det här är ingen reklam utan jag är mer ute efter nya bloggar att läsa! Förutom din blogg, vilken blogg skulle du kunna tipsa om? Någon favorit? Jag är lite ute efter skönhet, mode, träning/hälsa, tips blogg, inredning osv...eller helt enkelt en blandad blogg. Har du tips på en sådan? Snälla tipsa mig om någon/några, skulle bli oerhört tacksam för det!



Och din blogg behöver du inte tipsa om för den följer jag och jag gillar den riktigt mycket! ;)

2012-02-29 @ 15:44:33
URL: http://ellabee.blogg.se/
Anna

Hej! Skulle du kunna göra ett inlägg då du visar makeup-penslarna i fodralet på bilden ovan?:)

2012-02-29 @ 18:29:40
Emilia

sv: hihi, tack gosse! :D

2012-02-29 @ 19:07:26
URL: http://ehrencronas.blogg.se/
Johanna

Vilken smart sminkväska!

2012-02-29 @ 20:25:57
URL: http://Http://inredning.webblogg.se
Melissa - Livet i ett Fängelse!

Hoppas du fick dig en god natts sömn, snart ska man själv lägga sig.

hujedamig, redan är det Mars också, vart tog tiden vägen? Känns fortfarande som de är november 2011 :D

Men härligt med solen som kommer, man får så mycket mer energi :)

2012-03-01 @ 02:34:44
URL: http://lavali.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
Bejeweled 160 x 600